Re: Kara smierci powinna byc przywrocona !

Data: 2001-01-29 12:34:55
Temat: Re: Kara smierci powinna byc przywrocona !
Od: "Marian L" <m...@x...bielsko.pl>

Witam
Rozsierdzony na przestępców Inwalida <i...@a...net>
na moje spostrzeżenia :

Napisał:

> Chodzi o wyeliminowanie bydlaka u którego brak uczuć wyższych.
> Pozostałym sama edukacja nic nie pomoże.

Sama edukacja nie pomoże, jak nie pomoże sama kara, same
wyróżnienia, sama praca,

> Należysz widzę do tej części społeczeństwa która chce edukować.

No wiesz jeżeli już to lepsza edukacja przez naukę niż tylko przez
pracę. Był już jeden taki co zapewniał nawet wolność tylko przez pracę.
Dla tego nie śmiem głosić herezji że tylko przez edukację do dobrobytu.

> Niestety nie bierzesz pod uwagę faktu że wiekszość ludzi to bydło.

Coś mi się wydaje że próbujesz mnie tutaj na coś nabrać :-((.
Zbyt skrajne prezentujesz poglądy by mogły być twoimi.

Pozdrawiam
Marian L