Re: Kara smierci powinna byc przywrocona !

Data: 2001-02-01 18:56:48
Temat: Re: Kara smierci powinna byc przywrocona !
Od: "Radoslaw Tatarczak" <r...@z...olsztyn.tpsa.pl>

Użytkownik "Aleksander" <o...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
news:3a799e2b@news.vogel.pl...

> W tym sęk ze ja uważam że zmieni, gdyż ludzie będą wiedzieli ze zabijając
> kogoś z premedytacją też straca życie.
Nie zabraniam Ci tak twierdzic, ale nie masz dowodow na poparcie tego :)))
To jest jedynie dogmatyzm szkoly klasycznej prawa karnego, niestety mimo 150
lat prob nie udalo sie dowiesc zwiazku, pewnie nie "siedzisz" w temacie, ale
ja troche tak i wiem, ze nie udalo sie nawet naukowo dowiesc dlaczego ludzie
popelniaja przestepstwo. Jak juz mowilem mozesz tak sadzic, ale moim zdaniem
skrajnie uprosciles wiele skomplikowanych kwestii z dziedziny socjologii
prawa. Zreszta gdyby to bylo takie proste to w Teksasie nie byloby takiej
przestepczosci, i mimo 20 lat od wpr. ponownie kary, ilosc egzekucji CALY
czas rosnie. A co do matki, to skad wiesz, ze jest winna? Moze o tym nie
wiesz ale sam Kaczynski przyznal dzisiaj, ze nie ma na nia "mocnych"
dowodow, bo jedynie zeznania bezposrednich zabojcow. I co nadal chcesz
pozbawiac ja zycie?:))
pozdrawiam
R.T