Re: Kara smierci powinna byc przywrocona !

Data: 2001-01-31 12:24:41
Temat: Re: Kara smierci powinna byc przywrocona !
Od: "Radoslaw Tatarczak" <r...@z...olsztyn.tpsa.pl>

Użytkownik "Aleksander" <o...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
news:3a730f49@news.vogel.pl...

Zawsze mnie to smieszylo, jak to przeciwnicy eutanazji (nie bede palcem
wytykal:)) nagle po chwili sa goracymi oredownikami kary smierci. Coz dla
mnie wybor swiatopogladu musi byc konsekwentny i calosciowy. A dla
wszystkich zwolennikow tejze kary, mam 2 proste pytanie- co zrobic w razie
pomylki sadu? i drugie, jakie sa dowody naukowe na to, ze ta kara odstrasza?
Uprzedzajac odpowiedz, nie jest dla mnie dowodem slowa prawnika od prawa
pracy :))
pozdrawiam
R.T