Re: Kara smierci powinna byc przywrocona !

Data: 2001-01-28 23:59:04
Temat: Re: Kara smierci powinna byc przywrocona !
Od: "Inwalida" <i...@a...net>

Użytkownik "Marian L" <m...@x...bielsko.pl> napisał w
wiadomości news:9520b6$qat$1@news.tpi.pl...

> Wszystko to prawda nie można wytłumaczyć zbrodni.
>
> Myślę jednak że sprawcy tej zbrodni byli wychowywani
> przez rodzinę, szkołę, zapewne chodzili kiedyś do
> jakiegoś kościoła. Gdzieś pracowali, mieszkali, mieli
> przyjaciół, znajomych. Sprawcy zostaną ukarani ale by
> taka zbrodnia się już nigdy nie wydarzyła nie wystarczy
> ukarać sprawców. Trzeba by w społeczeństwie doskonaliły
> się systemy wartości eliminujące możliwość takiej zbrodni.
> To jest ważniejsze niż tylko kara obojętnie jaka by nie była.
>
> Nie chodzi przecież tylko o zemstę i zapłatę.

Chodzi o wyeliminowanie bydlaka u którego brak uczuć wyższych.
Pozostałym sama edukacja nic nie pomoże.
Pozostałym trzeba dać zajęcie i wprowadzić odstraszające kary.
Potrzebna jest szersza interwencja w rodzinach patologicznych,
By dzieci nie były wychowywane przez meneli i złodzieji.
Zorganizowanie zajęć dla takich dzieci, by nie wychowywała
ich ulica.
Zaostrzenie kar, by gówniarz bał się łazić z kolegami lubiącymi
nieodpowiednie rozrywki ;-D

Należysz widzę do tej części społeczeństwa która chce edukować.
Niestety nie bierzesz pod uwagę faktu że wiekszość ludzi to bydło.
Jak chodzą w zaprzęgu jest OK. Jeżeli do tego zaczynają myśleć
jest jeszcze lepiej.
Niestety u bydła zaprzęg uwiera i na początek trzeba bydlaka
wytresować. Potem może zacznie samodzielnie myśleć.
W przeciwnym razie skutek jest mizerny.
Uczysz takiego, on udaje że to do niego trafia i myśli: kiedy ten
dupek się odwali. A jak go nie widzisz zapomina czego się uczył.

Pozdrawiam I...@a...net