Re: Kara smierci powinna byc przywrocona !

From: a...@i...org.pl (algraf)
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Kara smierci powinna byc przywrocona !
Date: 28 Jan 2001 19:25:29 +0100

Oj, Olku jestes za bardzo zbulersowany :-)

Po pierwsze - wyroku jeszcze nie wydano, prawda ? Wyrok jak narazie wydaly
media - i to mnie martwi. W mediach mozna niezle tylek obrobic nawet
niewinnemu czlowiekowi.
Po drugie - kara smierci NIC nie zmieni - jako kara. Ja uwazam ze smierc
jest dla mordercy wybawieniem od klopotow. Jak ktos kto zabil bedzie
siedzial sam w celi (bez wygod,np.telewizor) bedzie musial wczesniej czy
pozniej myslec o tym co zrobil, i tak dzien za dniem, dzien za dniem, to
uwazam ze jest to bardziej straszna kara od smierci i jestem w stanie
pogodzic sie z wydatkami jako czlonek spoleczenstwa.
Jak by nasz system byl taki jak w Stanach to morderca siedzialby 300 lat i
wtedy zadne amnestie by go nie obiely, a ciezkie wiezienia nie sa tam w
stylu europejskim :-) no chyba ze wezmiemy pod uwage Turcje :-)
Na koniec, - nie wiez mediom ! - jak zaczniesz im wierzyc to z domu nie
wyjdziesz bo napadaja, bo sa wypadki, bo morduja :-)
pozdrawiam i czekam na wyrok
Arek