LODY-PRZEPIS

1. Data: 2006-07-08 16:38:11

Temat: LODY-PRZEPIS
Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

LODY!!!

Mam pytanko!moze mi ktos powiedziec(bede wdzieczny)jakie skladniki
musze miec i w jakich proporcjach(ilosciach) ich uzyc do maszyny do
lodow,gdyz posiadam taka maszyne i chcialbym sprawdzic tylko czy jest
sprawna.

MOZE to byc najprostszy przepis jaki tylko istnieje:)

Pozdrowienia...!!!

2. Data: 2006-07-08 16:55:38

Temat: Re: LODY-PRZEPIS
Od: Kot <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> sprawna.
>
> MOZE to byc najprostszy przepis jaki tylko istnieje:)

Najprostszy jaki znam: granita arbuzowa. Arbuza pokroic w kostke, zmiksowac
z cukrem do smaku (ma byc troche mocniej slodkie, niz bedzie ostatecznie,
bo pod wplywem zimna kubki smakowe slabiej odczuwaja slodycz), zamrozic w
sorbetierze - ma byc jeszcze troche plynne, a wiekszosc zamrozona. Rozlozyc
do szklanek, jesc lyzeczka albo slomka spijac co sie od spodu rozpusci.
Idealne na upaly...

--
Kot po kremie limonkowym z sosem malinowym - moje dzieciaki pialy z
zachwytu, ja tam zakoncze kolacje sorbetem kokosowym

3. Data: 2006-07-08 16:59:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@p...onet.pl> wrote in message
.com...
> [...]
> sprawna.
>
> MOZE to byc najprostszy przepis jaki tylko istnieje:)

Powinien byc z instrukcja.

4. Data: 2006-07-10 07:26:49

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kot" <t...@g...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
Rozlozyc
> do szklanek, jesc lyzeczka albo slomka spijac co sie od spodu rozpusci.

Ale to sie chiba robi w arbuzie a nie w maszynce...sie bierze i odkraja od
góry kawaleczek..a we srodek lekko nakluwa i wlewa wina czy czego tam
mocniejszego ..i zamraza..a potem sie ten srodek wyjada...;))))))

Marek

5. Data: 2006-07-10 08:08:48

Od: Kot <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. wrote:

> [...]
> góry kawaleczek..a we srodek lekko nakluwa i wlewa wina czy czego tam
> mocniejszego ..i zamraza..a potem sie ten srodek wyjada...;))))))

Moja wersja jest dziecinno - upalowa, nie raze w gorac pic/jesc niczego
ankoholowego... Robie w maszynie i to jest granita - mozna tez takie zrobic
z soku grejfrutowego, pomaranczowego czy innego.
--
Kot

SALATKI
ARBUZY KISZONE