LUBLIN SZUKA

1. Data: 2002-06-27 18:44:45

Temat: LUBLIN SZUKA
Od: "margaret_" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

POSZUKUJE BRATNIE DUSZE Z LUBLINA
OBECNIE SZYDEŁKUJĘ

1. Data: 2002-06-28 06:04:11

Temat: Re: LUBLIN SZUKA
Od: "Małgorzata Niedźwiadek" <m...@z...lubzel.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć. Jestem Małgorzata z Lublina. Od kilku miesięcy czytam Wasze
wiadomości. Grupa jest super. Z tego co widzę jest bardzo mało osób z
naszego miasta, albo nie ujawniają się. Jeśli chodzi o robótki to
krzyżykuję, drutuję, szydełkuję i szyję. Ostatnio uwiebiam krzyżyki.
Pozdrawiam wszystkie grupowiczki. Gośka z Lublina.

1. Data: 2002-06-28 06:57:29

Od: "s_pacja" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margaret_" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> POSZUKUJE BRATNIE DUSZE Z LUBLINA

No to jestem:)))
Ale ja tylko krzyżykuję !

Kaśka

1. Data: 2002-06-28 07:08:40

Od: "Ritta" <r...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

margaret_ <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> POSZUKUJE BRATNIE DUSZE Z LUBLINA
> OBECNIE SZYDEŁKUJĘ

To i ja sie melduje, chociaz obecnie mam chwilowa przerwe w robotkowaniu.
Rowniez robię na szydelku, czasem krzyzykuje :-))

Pozdrawiam, Renata (Lublin)
gg 1536868

1. Data: 2002-06-28 08:34:14

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> POSZUKUJE BRATNIE DUSZE Z LUBLINA
> OBECNIE SZYDEŁKUJĘ

Witam w gronie zapalonych i napalonych na wzorki robótniczek :))) Mam
nadzieje że będziesz się w naszym gronie czuła wyśmienicie.

Pozdrawiam
Magda (Białystok)

1. Data: 2002-06-28 08:37:02

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krzyżykuję, drutuję, szydełkuję i szyję. Ostatnio uwiebiam krzyżyki.
> Pozdrawiam wszystkie grupowiczki. Gośka z Lublina.

Witam witam super ekstra że jest nas coraz więcej na naszej grupce. Czuj się
jak u siebie i korzystaj do woli z wiedzy i doświadczenia wszystkich
użytkowników (bo przecież mężczyźni też tu zaglądają) :))))

Pozdrawiam
Magda (Białystok)

1. Data: 2002-06-28 12:28:48

Od: "Agnieszka " <m...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Gosiu! A ja jestem Agnieszka z Lublina. Ja tylko haftuje:-), chociaż
wiem jak się robi na drutach albo szydełku. Niestety jeszcze żadnej robótki
tego typu nie udało mi się ukończyć, ale może kiedyś...;-)

Przez moment zastanawiałam się czy nie jestes tą sama Gosia Niedźwiadek,
która znam osobiscie, ale tamta chyba ne robótkuje....

Pozdrawiam-Agnieszka K. (misia31)

maile na alternatywe
ludowe ukrainskie
Jeszcze o biznesie..