ŁUPIEŻ

1. Data: 2004-01-21 17:25:31

Temat: ŁUPIEŻ
Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wie ktos jak skutecznie wyleczyc łupież??

jesli ten temat byl juz poruszany to przepraszam ....
jednak za wszelkie wiadomosci bede wdzieczna

Marta

2. Data: 2004-01-21 17:45:38

Temat: Re: ŁUPIEŻ
Od: Szczepan <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 21.01.2004 o 18:25 ) Marta napisał:

> Czy wie ktos jak skutecznie wyleczyc łupież??

Mi pomaga Nizoral (co 2 tygodnie leczniczo a zapobiegawczo co 2 - 3
miesiące).

--
pozdrawiam Szczepan
www.eiteam.prv.pl

3. Data: 2004-01-21 18:54:51

Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mi pomaga Nizoral (co 2 tygodnie leczniczo a zapobiegawczo co 2 - 3
> miesiące).

dzieki wielkie!!!
ale jak to nie pomaga????
ma ktos inny sposob???
bardzo prosze o pomoc

Marta

4. Data: 2004-01-21 19:18:46

Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja kiedys stosowalem "selsun blue"
teraz lupiezu nie mam w ogole, ale czy to jego zasluga ? tego nie wiem, ale
w czasie stosowania dzialal rewelacyjnie (w moim przypadku)

5. Data: 2004-01-21 19:40:08

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bumjao$kmt$...@s...atcom.net.pl,
news <color@{wytnijto}.gazeta.pl>:
> ja kiedys stosowalem "selsun blue"
> teraz lupiezu nie mam w ogole, ale czy to jego zasluga ? tego nie
> wiem, ale w czasie stosowania dzialal rewelacyjnie (w moim przypadku)

To mozliwe, siarczek selenu jest czesto bardzo skuteczny.
O ile pamietam, istnieje jeszcze tylko jeden szampon z siarczkiem selenu na
polskim rynku: Dercos przeciwlupiezowy. Oba cholernie drogie.

W USA mozna kupic w supermarkecie za 2-3 $ spora butelke zamiennika marki
wlasnej (generyka). Ale znam takich, co jezdza po taki szampon do Kanady, bo
tam w supermarketach dopuszczone sa wyzsze stezenia siarczku selenu.

--
Robert

6. Data: 2004-01-21 20:44:46

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki wielkie!!!
> ale jak to nie pomaga????
> ma ktos inny sposob???
> bardzo prosze o pomoc
POMAGA

7. Data: 2004-01-21 21:22:09

Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@a...lublin.pl> napisał w wiadomości
> POMAGA

Ale mi nie pomoglo!!!!

8. Data: 2004-01-21 22:53:56

Od: "ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Hektor" <m...@a...lublin.pl> napisał w wiadomości
>
> Ale mi nie pomoglo!!!!

Mi też nie, ale za to skuteczny okazał się szampon dziekciowy (mam nadzieję,
że nie przekręciłam nazwy), np Denorex.

9. Data: 2004-01-22 07:03:46

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi też nie, ale za to skuteczny okazał się szampon dziekciowy (mam
> nadzieję, że nie przekręciłam nazwy), np Denorex.

owszem pomaga ale uwaga z dziekciem przy farbowanych włosach szczególnie na
blond
pozdr Magda

10. Data: 2004-01-22 07:19:36

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bunskh$1d8$...@i...gazeta.pl,
Meg <m...@g...pl>:

> owszem pomaga ale uwaga z dziekciem przy farbowanych włosach
> szczególnie na blond
> pozdr Magda

dziegciowy, dziegciem - to od "(ten) dziegieć"

--
Robert

Produkty - Terapia Magnetyczna
Jaki_lekarz_?
Mononukleoza(?) - obawy przed białaczką - prośba o poradę
Czy w przypadku zgonu szpital powinien wydać kartę informacyjną z leczenia rodzinie??
diane 35