LUSTRO

1. Data: 2005-10-25 20:39:57

Temat: LUSTRO
Od: "KaHa" <k...@p...SPAM.onet.HEH.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę kupić duuuuże lustro na ścianę do przedpokoju - 100x200 cm. Przedpokój
jest wąski i nie mieszczą się w nim szafy. Pomyślałam, że można by go
optycznie powiększyć dużą taflą lustra (proste zwykłe bez żadnych ram i
ozdób). Czy dostanę takie lustro we Wrocławiu (gdzie dokładnie we Wrocku) a
jeśli tak to proszę o namiary na firmy, które zajmują się transportem i
montażem takich wielkoformatowych luster?

Pozdrawiam :)

--
KaHa

2. Data: 2005-10-25 22:27:16

Temat: Re: LUSTRO
Od: "lumarcin" <lumarcin(wytnijto)@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

przypuszczalnei kazdy zaklad szklarksi powinien takie lustro i taka usluge
wykonac ;), wiec radze szukac w tym kierunku :)

3. Data: 2005-10-25 22:51:23

Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę kupić duuuuże lustro na ścianę do przedpokoju - 100x200 cm.
Przedpokój

No to jeszcze podklej je folia antywlamaniowa - moze byc najtansza. I
dobrze przemysl mocowanie - czy sciane masz prosta. Ja zrobilem w ciasnym
przedpokoju rozsuwane drzwi do wneki - elementy chyba z Komandora kupione w
Castoramie. Wypelnieniem drzwi jest wlasnie lustro. Jedno skrzydlo ma 80 x
245 cm - czyli pod sam sufit, ale byly szersze. Sprawdz tez czy przypadkiem
nie bedzie sie bardziej oplacalo kupic wlasnie takiego skrzydla juz
podklejonego a potem wyluskac je z ram - trywialna czynnosc. Bo za
podklejenie to czasem trzeba zaplacic chore sumy.
Przyznam ze jak zobaczylem elementy do montazu drzwi rozsuwanych (zabudowy
wnek) to zdalem sobie sprawe jak silny jest wplyw reklamy na ludzi, ze
kupuja usluge montazu za takie pieniadze w np. Komandorze.....

Pozdrrr... Reksio

4. Data: 2005-10-26 18:46:30

Od: "KaHa" <k...@p...SPAM.onet.HEH.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za wskazówki - na pewno wezmę je pod uwagę :))

Pozdrawiam

KaHa

5. Data: 2005-10-26 19:23:48

Temat: Odp: LUSTRO
Od: "mpal" <m...@m...dodajh.uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeśli tak to proszę o namiary na firmy, które zajmują się transportem i
> montażem takich wielkoformatowych luster?

Czesc: mam 3 takie duze lustra (dokladnie 180 na 90 cm). Wykonal je i
przywiozl szklarz,
ktory ma warsztat w podworzu przy zbiegu Kosciuszki i Komuny Paryskiej.
Trzeba uwazac przy przenoszeniu, ale poza tym nic specjalnego.
Pozdrowienia,
Maciej

6. Data: 2005-10-26 19:37:46

Od: "KaHa" <k...@p...SPAM.onet.HEH.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc: mam 3 takie duze lustra (dokladnie 180 na 90 cm). Wykonal je i
> przywiozl szklarz,

Maciej jeśli możesz zdradzić to proszę o info ile kosztowały Ciebie te dwa
lustra z przywiezieniem,
kto je montował i w jaki sposób są zamontowane do ściany??

7. Data: 2005-10-26 19:39:30

Od: "KaHa" <k...@p...SPAM.onet.HEH.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomyliłam się - przeca miały być 3 lustra (a nie dwa, o które zapytuję
wcześniej) :))

8. Data: 2005-10-29 09:19:25

Od: "mpal" <m...@m...dodajh.uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Maciej jeśli możesz zdradzić to proszę o info ile kosztowały Ciebie te dwa
> lustra z przywiezieniem,
> kto je montował i w jaki sposób są zamontowane do ściany??

KaHa: Lustra kosztowaly roznie: jedno bylo drogie, bo mialo szlifowane
brzegi i mnostwo dziur do lampek, pozostale lustra byly tansze. Pan
przywiozl wszystko juz w cenie luster, i wniosl na pietro. Tanie lustra
kosztowaly z tego co pamietam ok. 90-100 zl za metr kw., obrabiane chyba co
najmniej dwa razy drozej. Nie pamietam szczegolow, ale bylo jeszcze pare
mniejszych luster i wszystko wyszlo ponizej 1 tys. zl. Lustra wieszalem sam,
mam stara sprawdzona metode. Do sciany przykrecam plyte wirowa normalnej
grubosci. Przykrecam ja na kilka kolkow rozporowych, i staram sie jak
najlepiej wyrownac i wypionowac. W gornych rogach plyty wyfrezowane sa
zaglebienia. Lustra zamawiam z przyklejonymi wieszakami (kosztuja ok. 20
zl/szt.). Przez plyte wiorowa w miejscu wyfrezowanych zaglebien (po
dokladnym rozmierzeniu) wkrecam na kolki rozporowe haczyki pod wieszaki.
Zaglebienia w plycie sa tak rozmierzone, ze wieszaki+haczyki chowaja sie.
Nastepnie na plyte wiorowa nanosze olbrzymie ilosci silikonu (moze ze dwie
tuby na duze lustro) i wieszam lustro. Nastepnie przez pare minut wylaze ze
skory, zeby lustro wyrownac i wypionowac. Robie to przy pomocy laty
aluminiowej, i obserwujac znieksztalcenia odbicia. To jest moja stara
metoda, mialem tak przyklejone wielkie lustro w starym mieszkaniu, i
przetrwalo bez szwanku wiele lat i burzliwy wzrost mojej pierwszej corki. Od
roznego rodzaju stukniec mialo powierzchniowe wyszczerbienia, ale nigdy nie
peklo. Natomiast jedno nowe lustro powiesilem inaczej, i sie nacialem.
Najdrozsze lustro (to szlifowane i z lampkami) powiesilem w lazience
inaczej. Nie chcialo mi sie wyrownywac i skuwac sciany pod plyte wiorowa
(wszystko mialo byc wyrownane do powierzchni kafelkow), wiec miejsce pod
lustro wyrownalem gipsem szpachlowym, i ladnie wyszlifowalem na plasko.
Niestety, na lustrze z czasem pojawily sie czarne plamki. Przypuszczam ze
albo gips chemicznie zaszkodzil tylowi lustra, albo na powierzchni gipsu
zostaly jakies ziarenka, ktore zarysowaly lustro w czasie wieszania. Plamki
sa male, nie widac ich za bardzo, wiec na razie z nimi zyje.
To tyle przestrogi. Metode na plyte wiorowa moge spokojnie polecic.
Maciej

9. Data: 2005-10-29 12:33:57

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie, kwasne siarczany, dodatkowo klej (a to silikon czy neopren? ) może puścić
od reakcji z gipsem, oraz gips
jako taki, gdyby zamókł...
JaC

> [...]
wieszania.
> Plamki sa male, nie widac ich za bardzo, wiec na razie z nimi zyje.

Układanie terakoty w karo szukam instrukcji
Interdom
Panele podlogowe po kilku latach ??? Co na podloge ????
Re: gaz czy prad??
Trwałość szaf Komandor....