Lambie

1. Data: 2004-02-17 09:42:15

Temat: Lambie
Od: Justysiaa <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczow!

Wiem, ze temat lambii byl juz poruszany, ale nie znalazlam tego czego
szukalam. Chodzi mi konkretnie o sposoby leczenia, gdyz wersji jest tyle
ile lekarzy...
Co robic, jezeli po leczeniu (Tinidazol, Metronidazol, Cholestil)
dolegliwosci wysepuja nadal, a czasami nasilaja sie jeszcze bardziej?
Czy nalezy zmienic leki, dawke czy moze lekarza (do tej pory zajmowal
sie tym lekarz rodzinny)? Czy warto siegnac po ziola ogolnodostepne w
aptece? Dalej, czy mozna je stosowac, w zastepstwie lekow, czy jako
wspomaganie leczenia? I jeszcze slyszalam cos o wyciagu z pestek
grejfruta...

Z gory dziekuje za pomoc.

Barbara Sowul

2. Data: 2004-02-17 17:00:52

Temat: Re: Lambie
Od: "daśka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co robic, jezeli po leczeniu (Tinidazol, Metronidazol, Cholestil)
> dolegliwosci wysepuja nadal, a czasami nasilaja sie jeszcze bardziej?

A może powodem dolegliwości była nie tylko lamblioza?
W końcu można mieć kilka różnych chorób - czego oczywiście nie życzę ! ;-)
Ale potwierdzić to może tylko lekarz.
Pozdrawiam!
daśka

3. Data: 2004-02-17 18:55:58

Od: Justysiaa <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik daśka napisał:

> A może powodem dolegliwości była nie tylko lamblioza?
> W końcu można mieć kilka różnych chorób - czego oczywiście nie życzę ! ;-)
> [...]

Badanie kalu robione 2-krotnie na obecnosc bakterii i grzybów. W I
badaniu jest tylko Serratia marcescens, w II E. coli i E. faecalis.
Z tego powodu przeprowadzono badanie na obecnosc pasozytow (ktore to
"wyszly" juz w pierwszym badaniu). Rzeklabym, ze sprawca dolegliwosci
jest jak na dloni, tylko jak sie go pozbyc?
Pozdrawiam
Barbara Sowul

4. Data: 2004-02-18 16:18:36

Od: "daśka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "wyszly" juz w pierwszym badaniu). Rzeklabym, ze sprawca dolegliwosci
> jest jak na dloni, tylko jak sie go pozbyc?

A może lamblii już tam nie ma? W końcu leki, brane zgodnie z zaleceniami,
powinny zadziałać?...
A dolegliwości (nie wiem jakie) są spowodowane czymś innym?
Ale przez internet nikt brzucha nie zbada, nie zrobi USG itd, itp.
Jak wspominałam - póki co - tylko lekarz "w realu"...

Pozdrawiam!
daśka

złamana kość śródstopia-boli!!!
Laserowe usuwanie zębów