Lampy na baterie sloneczne ?

1. Data: 2005-01-15 10:07:40

Temat: Lampy na baterie sloneczne ?
Od: "Ines" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar oswietlic moj ogrod i zastanawiam sie wlasnie nad wyborem lamp obok
scieszki do bramy.Co sadzicie o lampach tzw.LED

2. Data: 2005-01-15 11:07:58

Temat: Re: Lampy na baterie sloneczne ?
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ines" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
> Mam zamiar oswietlic moj ogrod i zastanawiam sie wlasnie nad
> wyborem lamp obok
> scieszki do bramy.Co sadzicie o lampach tzw.LED

Może inaczej?: jeśli chcesz w tym ogrodzie porobić punkty
świetlne i wygląd tych lamp Ci pasuje, to OK. Jeśli to ma być
natomiast oświetlenie, które oświetla choć trochę więcej niż
najbliższe 20cm od lampy - potrzebne będą normalne lampy z
zasilaniem zewnętrznym.

Acha i zrób coś z tą "ścieszką", bo oczy bolą...

J.

3. Data: 2005-01-15 15:43:15

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Towarzysze !!! Nadejszła wiekopomna chwila !!!
Dnia 15.01.2005 roku, Ines wygłosił(a)
orędzie do narodu, w którym słyszymy m. in.:

> Mam zamiar oswietlic moj ogrod i zastanawiam sie wlasnie nad wyborem lamp obok
> scieszki do bramy.Co sadzicie o lampach tzw.LED

Powiem tak - o 'świecącą' lampę się nie potkniesz, bo ją zauważysz, o
leżącą obok cegłówkę potkniesz się na pewno, bo 'snop' światła z tych lamp
nie dociera tak daleko w natężeniu umożliwiającym rozpoznanie terenu i
umieszczonych w nim przeszkód.

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl

4. Data: 2005-01-16 13:44:52

Od: "ramsey" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obok
> scieszki do bramy.Co sadzicie o lampach tzw.LED

ojciec w wakacje kupil sobie takie lampki na allegro. Niby swieca, ale
bardzo slabiutko. Do oswietlenia czegokolwiek to sie nie nadaje.

Płyty MDF
drzw iantywałamaniowe - czy takie warto?
co na podgrzewana podloge?
IKEA Bydgoszcz/Toruń
chcialem zapytac czy ktos moze zna jakas godna polecenia agencje nieruchomosci w Warszawie, uczciwa przede wszystkim i z bogata iloscia ofert no i najlepiej jakas niedroga (hi hi).Jezwawa dobra agencja nieruchomosci