Laparoskopia - pilnie szukam informacji

1. Data: 2002-11-28 14:06:04

Temat: Laparoskopia - pilnie szukam informacji
Od: "Grzegorz Pruchnicki" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

szukam wszelkich informacji (linkow w necie itp) dotyczacych
Laparoskopii.....bo na uczelni zadano mi taki temat do opracowania....

za wszelkie info z gory wielkie dzieki

Grzegorz Pruchnicki
g...@p...onet.pl

2. Data: 2002-11-28 14:13:17

Temat: Re: Laparoskopia - pilnie szukam informacji
Od: "TomeK." <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Pruchnicki" <g...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:as57s2$fql$1@news.tpi.pl...
> [...]
>
> szukam wszelkich informacji (linkow w necie itp) dotyczacych
> Laparoskopii.....bo na uczelni zadano mi taki temat do opracowania....

witam Cię Grzesiu :)))
niestety nic o laparoskopii nie dostarcze Ci ale pozdrawiam Cię ;)

TomeK.

3. Data: 2002-11-28 15:51:39

Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

www.obgyn.net

4. Data: 2002-11-28 16:58:54

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.acschile.cl/PDF/Pyeloplasty.pdf np tu

a zreszta wpisz sobie w google.com laparoskophy, pyeloplasthy, hynes
anderson - pelno mozna znalezc rzeczy ( po polsku niestety nie
uswiadczysz tego zbyt wiele :(( - wiem bo szukalam gorliwie)

m3duz4

5. Data: 2002-11-29 20:35:49

Od: "Grzegorz Pruchnicki" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomeK." <t...@p...fm> napisał w wiadomości

> witam Cię Grzesiu :)))
> niestety nic o laparoskopii nie dostarcze Ci ale pozdrawiam Cię ;)
>
> TomeK.

:-)))))))

hehe, widze ze Ty tez tu!!!!!!! :-)))

Grzegorz Pruchnicki
g...@p...onet.pl

6. Data: 2002-11-29 20:36:24

Od: "Grzegorz Pruchnicki" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m3duz4" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> anderson - pelno mozna znalezc rzeczy ( po polsku niestety nie
> uswiadczysz tego zbyt wiele :(( - wiem bo szukalam gorliwie)

ok, dzieki, bede szukal.......

Grzegorz Pruchnicki
g...@p...onet.pl

pomóżcie ...!!!
operacyjne zmniejszenie zoladka
blad lekarski
Praca dla specjalisty - tlumaczenie z jezyka niemieckiego na polski
Poszukuje - Szpital dla przewleklo chorych