Lavatera

1. Data: 2006-06-15 05:30:09

Temat: Lavatera
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakwitła Lavatera krzew.Czy ktoś ma lawaterę o innym kolorze
kwiatów?
Pozdrawiam,Mirzan

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

2. Data: 2006-06-15 12:19:53

Temat: Re: Lavatera
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):
> Zakwitła Lavatera krzew.Czy ktoś ma lawaterę o innym kolorze
> kwiatów?
> Pozdrawiam,Mirzan
Istnieje jeszcze odmiana o białych kwiatach , ale nie mam żadnej :-(

3. Data: 2006-06-15 17:14:21

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zakwitła Lavatera krzew.Czy ktoś ma lawaterę o innym kolorze
> kwiatów?

Miałam właśnie taką:( I - nie chcę zapeszać - ale wygląda na to, że sadzonka
zdrewniała się ukorzeniła.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

4. Data: 2006-06-15 20:59:46

Od: "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zakwitła Lavatera krzew.Czy ktoś ma lawaterę o innym kolorze
> kwiatów?
> Pozdrawiam,Mirzan
>
> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

Witaj!

Mam Lavaterę krzewiastą , ale nie zimujaca . Uprawiam w donicy , jako rosline
tarasową.Zimuje w chłodnym pokoju.Kwiaty ma pokazane w mojej fotogalerii.

http://fotogalerie.pl/fotka/2533721127937279582

Pozdrawiam , Elzbieta

5. Data: 2006-06-16 04:38:57

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam Lavaterę krzewiastą , ale nie zimujaca . Uprawiam w donicy , jako rosline
> tarasową.Zimuje w chłodnym  pokoju.Kwiaty ma pokazane w mojej fotogalerii.
>
> http://fotogalerie.pl/fotka/2533721127937279582

Ładna, ale zainteresowany jestem tylko zimującymi w ogrodzie.
Moja ma zimować, jeśli to prawda.
Pozdrawiam.Mirzan

6. Data: 2006-06-16 04:41:29

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałam właśnie taką:( I - nie chcę zapeszać - ale wygląda na to, że sadzonka
> zdrewniała się ukorzeniła.

U mnie ukorzeniają się zielne ale dość twarde, chyba coś z nich będzie.
Najważniejsze-czy zimuje w gruncie?
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2006-06-16 06:21:16

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie ukorzeniają się zielne ale dość twarde, chyba coś z nich będzie.
> Najważniejsze-czy zimuje w gruncie?

Mam wrażenie - nazwij to nosem - że młode zimują, a stare nie bardzo...moja
przed zimą miała coś koło 2,5 m wysokości i zbliżoną średnicę, po zimie było
widać, że żyje, ale musiałam przyciąć ze względu na przejście, kawałek nad
ziemią (do starego drewna) - wtedy padła. Może nie warto sadzić na zbyt
dobrej ziemi.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/