cytryna skierniewicka

1. Data: 2006-06-14 16:33:42

Temat: cytryna skierniewicka
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile powinno przypadać zalążków owoców na liść cytryny skierniewickiej ?
Moja bidulka ma 18 liści (wszystkich - małych i dużych) a owoców 8 i kwiaty
w pąkach czekają na rozwinięcie. Czy aby nie przesadza z plonowaniem ?!

Serdecznie Miłka

2. Data: 2006-06-16 18:40:48

Temat: Re: cytryna skierniewicka
Od: "Majkaa" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
kwiaty
> w pąkach czekają na rozwinięcie. Czy aby nie przesadza z plonowaniem ?!

W ksiązeczce "Na oknie kwitną cytryny" prof. Pieniążka pisze, że na 10-25
normalnie wykształconych liści może przypadać 1 owoc. Nie pisze natomiast
nic, że należy samemu redukować ilość owoców, ale pisze, że niektóre
zawiązki same opadają.

3. Data: 2006-06-19 12:14:06

Od: "AK" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> normalnie wykształconych liści może przypadać 1 owoc. Nie pisze natomiast
> nic, że należy samemu redukować ilość owoców, ale pisze, że niektóre

A nie pisze czy tak samo jest z Klementynką? Moje drzewko jest kulą o
średnicy może 40 cm , niby ma dość dużo liści ale głównie widać same zalążki
owocków... i też nie wiem, czy to obrywać, czy zostawić naturze?
Aga

Piwonie
Do znawców berberysów
budowa altany