KTO?

1. Data: 2006-06-14 06:33:18

Temat: KTO?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

...będzie miał do sprzedania sadzonki róży pomarszczonej (rosa rugosa),
proszę o cenę.
Szukam też róży pnącej - na pergolę, z pełnymi kwiatami...

2. Data: 2006-06-14 06:41:16

Temat: Re: KTO?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

...będzie miał do sprzedania sadzonki róży pomarszczonej (rosa rugosa),
proszę o cenę.
Szukam też róży pnącej - na pergolę, z pełnymi kwiatami...
:)
zlukaj tu http://www.rosarium.com.pl/
to pewne zrodlo na roze

:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

3. Data: 2006-06-14 07:50:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> [...]

Dzięki!

4. Data: 2006-06-14 09:25:42

Od: "Miszka52" <m...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

A która odmiana Rosa rugosa nadaje sie najlepiej na konfiture z płatków
(oczywiście do pączków itp.)?
Kupiłam w sklepie ogrodniczym sadzonkę z jednym badylkim i - niestety -
chyba padła. Za to w zeszłym roku wykopałam po kryjomu maleńki odrościk
dziko rosnących w Cedyni i ma już chyba z 10 cm. Hurra!
--
Miszka
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_miszka52

5. Data: 2006-06-14 09:40:00

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miszka52" <m...@n...interia.pl> wrote in message
>A która odmiana Rosa rugosa nadaje sie najlepiej na konfiture z płatków
> (oczywiście do pączków itp.)?

Każda róża, ale lepsze o pełnych kwiatach, łapie się jej płatki jedną ręką,
drugą nożyczkami obcina się białe końce - gorzkie i do torby szmacianej lub
koszyka. Najlepsze są do uprawy róże pomarszczone wielkoowocowe, płatki
zbiera się po zapyleniu - owoce po dojrzeniu, z jednych i drugich można
zrobić konfitury, z owoców (po odrzuceniu pestek z włoskami), także wino lub
nalewkę.

6. Data: 2006-06-14 09:56:55

Od: "Miszka52" <m...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zbiera się po zapyleniu - owoce po dojrzeniu, z jednych i drugich można
> zrobić konfitury, z owoców (po odrzuceniu pestek z włoskami), także wino

Dziękuję bardzo, a... skąd wiadomo, że już zapylona? :(
Miszka

7. Data: 2006-06-14 09:59:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ręką,
> lub
> lub
>
> Dziękuję bardzo, a... skąd wiadomo, że już zapylona? :(
> Miszka

Można chodzić z piórkiem i mazać, a za parę dni rozpocząć zbiór, choć lepiej
postawić parę swoich uli - opłącalne od 40 pniw pasiece... ;-P)))))))))))

8. Data: 2006-06-14 10:49:39

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> ...będzie miał do sprzedania sadzonki róży pomarszczonej (rosa rugosa),
> proszę o cenę.
Znalazłam i zamówiłam na jesień aż 100 szt z gołym korzeniem na
piekny , smakowity i pachnący żywopłot . Teraz mają w pojemnikach
po 5 zł/szt do sadzenia w każdym momencie , te z gołym korzeniem
mają być o wiele tańsze - do posadzenia jesienią . Tu zamówiłam :
http://www.blekitne.pl/lisciaste-pojemnik.htm ( juz odpisali , że
przyślą ) .
A tu jeszcze inne miejsce :
http://artpol.info.pl/index.php?show=drzewa2 , jeszcze wiele innych
znalazłam , ale szybciej będzie zamiast je wymieniać , jesli
wpiszesz w Google coś takiego ( cały zwrot podany poniżej ) :
sadzonki and "rosa rugosa"

9. Data: 2006-06-14 11:14:11

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl napisał(a):
No , dokładnie to tu sa te , które zamówiłam - sadzonki
jednopędowe , ale szybko rosną , więc sie bardziej opłaca , niż
gdzie indziej :
http://www.blekitne.pl/lisciaste-grunt.htm - po 1,50 zł .
W szkółce róż "Rosarium" , którą ktoś wcześniej polecał , są
aż po 10 zł !!!

10. Data: 2006-06-14 12:18:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

i...@w...pl napisał(a):
[...]

A we Florpaku po 34,20zł za kilogram nasion.

mrozoodporne Mini Kiwi - cała prawda
Dylematy
opalanie sie
Kielisznik