KTO?

21. Data: 2006-06-15 16:59:06

Temat: Re: KTO?
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Jeszcze lepsze wino z róży z dodatkiem 1:1 wina z owoców (dojrzałych!!!)
> czarnego bzu...
Ale róża i bez razem fermentowane czy wino kupażowane ?

22. Data: 2006-06-15 17:00:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

Panslavista napisał(a):
> Jeszcze lepsze wino z róży z dodatkiem 1:1 wina z owoców (dojrzałych!!!)
> czarnego bzu...
Ale róża i bez razem fermentowane czy wino kupażowane ?

Raczej osobno i dobierać do własnego smaku.

23. Data: 2006-06-15 19:20:46

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Ale róża i bez razem fermentowane czy wino kupażowane ?
>
> Raczej osobno i dobierać do własnego smaku.
Thank's , na pewno spróbuję :-)
Robi nam się powoli z ogrodowej - grupa winiarska jakaś :-))) , czy
co ?

24. Data: 2006-06-15 21:17:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

Panslavista napisał(a):
> [...]
Thank's , na pewno spróbuję :-)
Robi nam się powoli z ogrodowej - grupa winiarska jakaś :-))) , czy

Proponuję zamachnąć się na piwo - dawniwj mało było domów, aby nie warzono.

25. Data: 2006-06-15 21:36:54

Od: "Miszka52" <m...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...

Miszka52 napisał(a):
> A w "Błękitne" większa roślinka:
> Rosa rugosa Róża pomarszczona 70-80cm 5zł.
Razy sto ( jak dla mnie na moje 60 m żywopłotu na krótszym
południowym boku działki ) to by dało sporą kwotę . Więc wolę te
po 1,50 :-) , tym bardziej , że w sferze rozważań pozostaje
jeszcze dłuższy bok ( zachodni ) - 200 m . Jak ktoś szuka jednej
różyczki , to i owszem , trzeba kupić większą , ale droższą .

Toż to chyba park, a nie ogród... Matko kochana....

--
Miszka
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_miszka52

26. Data: 2006-06-21 12:23:11

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrób sobie żywopłot z jagody kamczackiej.Będziesz miał pierogów
> z jagodami co nie miara, soku, wina gronowego najlepszej marki,
> a ptaki będą wdzięczne, co wyrażą zjedzeniem wszystkich
wiśni,czereśni
> a tego co nie zjedzą ob...
> Pozdrawiam.Mirzan

Wczoraj odciąłem i natychmiast spaliłem trzy
kilkuletnie pędy z jednego krzewu oblepione tarcznikami.
Miałeś kiedyś taki przypadek?
:-((

Pozdrawiam pogodnie
skryba

27. Data: 2006-06-21 13:51:45

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

28. Data: 2006-06-21 14:58:50

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:006201c69539$ca5265f0$50fc1453@NOWY Tadeusz Smal
<s...@s...pl> napisał(a):

> [...]
> nie przygladajac im sie wpierw zbyt dokladnie
> sadzilem ze to mszyce
> ale dopiero jak przetrwaly oprysk Pirimorem

Hejka. Ogromnie się dziwię, że sięgnąłeś po Karate. Przecież do tej pory
pryskałeś wszystko preparatem Bravo. Chyba, że zniszczyłeś tarczniki ciosami
karate, które wcześniej przetrenowałeś z bratem. ;-)
Pozdrawiam dyskredytacyjnie Ja...cki

29. Data: 2006-06-21 17:55:28

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wczoraj odciąłem i natychmiast spaliłem trzy
> kilkuletnie pędy z jednego krzewu oblepione tarcznikami.
> Miałeś kiedyś taki przypadek?
> :-((

Widziałem kiedyś tarczniki na jagodzie.Ale niczym nie pryskam bo i tak
nie zbieramy owoców w tym roku.Zostanie dla ptaków kilkanaście wiader jagód.
Chętni mogą przyjechać i pozbierać, Lubin koło Legnicy.
Pozdrawiam.Mirzan

30. Data: 2006-06-21 20:51:31

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba"

> Wczoraj odciąłem i natychmiast spaliłem trzy
> kilkuletnie pędy z jednego krzewu oblepione tarcznikami.
> Miałeś kiedyś taki przypadek?
> :-((

Tarczników raczej nie hoduję ale mszyc mam zatrzęsienie. Nawet siedzą na
gorzkim orzechu włoskim aż ławka lepi się stojąca w cieniu liści :-(

Serdecznie Miłka

mrozoodporne Mini Kiwi - cała prawda
Dylematy
opalanie sie