mrozoodporne Mini Kiwi - cała prawda

1. Data: 2006-06-13 21:58:47

Temat: mrozoodporne Mini Kiwi - cała prawda
Od: zapparena <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Są w sprzedaży sadzonki Kiwi Actinidia arguta 'Issai' które podobno
wytrzymują mrozy do -25st. i owocują w Polsce.
Czy komuś udało się wychodować takie owocujące pnącze?

2. Data: 2006-06-14 04:02:21

Temat: Re: mrozoodporne Mini Kiwi - cała prawda
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Są w sprzedaży sadzonki Kiwi Actinidia  arguta 'Issai' które podobno
> wytrzymują mrozy do -25st. i owocują w Polsce.
> Czy komuś udało się wychodować takie owocujące pnącze?

Aktinidia ostrolistna całkiem dobrze znosi nasz klimat i owocuje.
Mam kilka krzewów owocujacych, ale nie wiem czy jest wśród nich Issai.
Kupuj i sadź, ale tylko obojnaka, wtedy wystarczy jeden krzew do
owocowania.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2006-06-14 05:39:36

Od: JackOss <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):

> [...]
> Mam kilka krzewów owocujacych, ale nie wiem czy jest wśród nich Issai.
> Kupuj i sadź, ale tylko obojnaka, wtedy wystarczy jeden krzew do

A jak rozpoznać obojnaka? Oznaczają to jakoś?
Pytam serio, choć chozi mi po głowie coś o paradach?

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

4. Data: 2006-06-14 05:57:35

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> owocowania. Pozdrawiam.Mirzan

A jak rozpoznać obojnaka? Oznaczają to jakoś?
Pytam serio, choć chozi mi po głowie coś o paradach?

:)
na optyke mlode - niekwitnace sadzonki
sa nie rozpoznawalne
:)
rzecz kupic u kogos kto da Tobie gwarancje
ze kupujesz to za co placisz
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

5. Data: 2006-06-14 05:57:38

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak rozpoznać obojnaka? Oznaczają to jakoś?
> Pytam serio, choć chozi mi po głowie coś o paradach?

Obojnak ma czarne pylniki i białe słupki.W stanie bezkwiatowym
nie odróżnisz.Teraz zaczynają kwitnąć, kupuj z kwiatem.
Pozdrawiam.Mirzan

6. Data: 2006-06-14 06:57:38

Od: "tomkar" <tomkar[wywal to]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 3 szt. (weiki,jumbo) i wszystkie przetrwały mrozy ok. -33 stopni. Rosną
silnie. Więc chyba nadają się do uprawy.

7. Data: 2006-06-14 07:09:09

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Jun 2006, zapparena wrote:

> Są w sprzedaży sadzonki Kiwi Actinidia arguta 'Issai' które podobno
> wytrzymują mrozy do -25st. i owocują w Polsce.
> Czy komuś udało się wychodować takie owocujące pnącze?

Mam Issai od 4 lat. Nie warto tego sadzic. Nie jest ozdobne bo przewaznie
w poczatku maja wymarzaja liscie i potem sie dlugo meczy z odbudowa. Nie
wiem czy da sie jesc owoce bo przez ten czas kilka razy zakwitlo ale nie
owocow nie bylo. U mnie rosnie pod poludniow owschodnia sciana. Podobno
jest to odmiana obojnacza.
W tym roku posadze Ken's Red (zenski) i Weiki (meski) pod sciana i Weiki
(parke) przy pergoli.
Pozdr.
--
Dariusz Pakosz