KTO?

11. Data: 2006-06-14 12:39:35

Temat: Re: KTO?
Od: "Miszka52" <m...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:e6ommf$hnv$1@atlantis.news.tpi.pl...

> "Miszka52" <m...@n...interia.pl> wrote in message

> Można chodzić z piórkiem i mazać, a za parę dni rozpocząć zbiór, choć
lepiej
> postawić parę swoich uli - opłącalne od 40 pniw pasiece... ;-P)))))))))))

Śliiiczny języczek. Też mam, ale się nie chwalę.
Ale zanim te moje 10cm róży urośnie na tyle... żeby dać sie zapylić... Może
doczekam :(

--
Miszka
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_miszka52

12. Data: 2006-06-14 12:47:21

Od: "Miszka52" <m...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

i...@w...pl napisał(a):
No , dokładnie to tu sa te , które zamówiłam - sadzonki
jednopędowe , ale szybko rosną , więc sie bardziej opłaca , niż
gdzie indziej :
http://www.blekitne.pl/lisciaste-grunt.htm - po 1,50 zł .
W szkółce róż "Rosarium" , którą ktoś wcześniej polecał , są
aż po 10 zł !!!

A w "Błękitne" większa roślinka:
Rosa rugosa Róża pomarszczona 70-80cm 5zł.
Miszka

13. Data: 2006-06-14 19:16:21

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> A we Florpaku po 34,20zł za kilogram nasion.
Ale śmieszne .
Jeśli już tak , to zawsze jeszcze pozostaje samodzielny zbiór
owoców na nasiona .

14. Data: 2006-06-14 19:20:58

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Miszka52 napisał(a):
> A w "Błękitne" większa roślinka:
> Rosa rugosa Róża pomarszczona 70-80cm 5zł.
Razy sto ( jak dla mnie na moje 60 m żywopłotu na krótszym
południowym boku działki ) to by dało sporą kwotę . Więc wolę te
po 1,50 :-) , tym bardziej , że w sferze rozważań pozostaje
jeszcze dłuższy bok ( zachodni ) - 200 m . Jak ktoś szuka jednej
różyczki , to i owszem , trzeba kupić większą , ale droższą .

15. Data: 2006-06-14 19:52:33

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14 Jun 2006 03:49:39 -0700, i...@w...pl napisał(a):

> Znalazłam i zamówiłam na jesień aż 100 szt z gołym korzeniem na
> piekny , smakowity i pachnący żywopłot . Teraz mają w pojemnikach
> po 5 zł/szt do sadzenia w każdym momencie , te z gołym korzeniem
> mają być o wiele tańsze - do posadzenia jesienią .

A w jakiej cenie z gołym korzeniem?
Ktoś kiedyś podawał namiary na faceta zdaje się w Myślenicach, sadzonki po
50 gr. Niestety nie mogę wygoglać tego wątku a mail z adresem i telefonem
gdzieś przepadł:(
Aha, wysyłali pocztą i kurierem.

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

16. Data: 2006-06-14 19:54:00

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14 Jun 2006 04:14:11 -0700, i...@w...pl napisał(a):

> [...]
> No , dokładnie to tu sa te , które zamówiłam - sadzonki
> jednopędowe , ale szybko rosną , więc sie bardziej opłaca , niż

O i mam odpowiedź.

> W szkółce róż "Rosarium" , którą ktoś wcześniej polecał , są
> aż po 10 zł !!!

Bo to odmiany i do tego teraz w doniczkach.

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

17. Data: 2006-06-15 08:41:55

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra napisał(a):

> A w jakiej cenie z gołym korzeniem?
Po 1,50 zł - pisałam wyżej :-) . Tak mają na stronie internetowej ,
ale podobno przy dużym zakupie jeszcze rabat .

18. Data: 2006-06-15 10:40:55

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po 1,50 zł - pisałam wyżej :-) . Tak mają na stronie internetowej ,
> ale podobno przy dużym zakupie jeszcze rabat .

Zrób sobie żywopłot z jagody kamczackiej.Będziesz miał pierogów
z jagodami co nie miara, soku, wina gronowego najlepszej marki,
a ptaki będą wdzięczne, co wyrażą zjedzeniem wszystkich wiśni,czereśni
a tego co nie zjedzą ob...
Pozdrawiam.Mirzan

19. Data: 2006-06-15 12:25:05

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):
> Zrób sobie żywopłot z jagody kamczackiej.Będziesz miał pierogów
> z jagodami co nie miara, soku, wina gronowego najlepszej marki,
Dla mnie nie masz wina nad wino z róży , nie masz kwiatu nad różę
, nie masz pyszności nad różane konfitury - z płatków i owoców .
To sama klasyka , tę tylko uznaję :-)

20. Data: 2006-06-15 16:24:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

mirzan napisał(a):
> [...]
Dla mnie nie masz wina nad wino z róży , nie masz kwiatu nad różę
, nie masz pyszności nad różane konfitury - z płatków i owoców .

Jeszcze lepsze wino z róży z dodatkiem 1:1 wina z owoców (dojrzałych!!!)
czarnego bzu...

mrozoodporne Mini Kiwi - cała prawda
Dylematy
opalanie sie