Re: Leczenie na smierc :(

From: Lukasz Komsta <l...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.farmacja
Subject: Re: Leczenie na smierc :(
Date: Sun, 04 Nov 2001 20:22:27 +0100

Jacek wrote:

> http://tygodnik.wprost.pl/index.php3?numer=988&art=1
1012&dzial=2

1. Po co wrzucać cały artykuł, jak można tylko ten link?

2. Wprost nie jest dla mnie od jakiegoś czasu wiarygodnym czasopismem.

3. Prezentowane trendy są niewielkie, zauważalne, ale nie w stopniu
niepokojącym. Ja np. pracując w aptece umieszczonej w hipermarketowym
"butiku" spotykam się z niesamowitym doinformowaniem pacjentów odnośnie
wielu leków, jak również niesamowitą dociekliwością. Zdarza się np. że
pacjent obejrzy całą szafkę preparatów magnezowych zanim cokolwiek
wybierze, albo mówi "bez tego ostatniego, bo to drogie a niekonieczne".

4. Reasumując, jeśli ktoś lubi spiskowe teorie dziejów, to niech napisze
na soc.culture.polish i tam jednogłośnie stwierdzą, kto za tym wszystkim
stoi (to ironiczny żart oczywiście).

--
* Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
* http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *