Re: Leczenie na smierc :(

Data: 2001-11-13 09:51:12
Temat: Re: Leczenie na smierc :(
Od: Nikodem Walicki <n...@h...umcs.lublin.pl>

a...@p...onet.pl wrote:

> potrzebny jest umiar i elegancja - firmy moglyby obnizyc koszty leko0w, zeby
> nie zarobic na leku 10 miliardow, tylko 2-3 - wtedy cean leku bylaby naprawde
> o wiele nizsza... - i wszyscy byliby zadowoleni.
O tak to byloby chyba naprawde uczciwe rozwiazanie, szkoda ze to nie realne. Jakis
czas temu byla sprawa "pirackich" lekow przeciw aids stosowana w RPA -koncerny
farmaceutyczne chcialy wytoczyc proces, bo ten proceder godzil w ich miliardowe
zyski, chory guzik ich obchodzil...

> musza sie rozstrzygnac w sumieniu lekarza, niestety... - znam terz takich,
> ktorzy nie sa 'zapraszani' na zadne szkolenia...
Stosowali alternatywne medykamenty??? Prawda chyba jest taka: jesli che sie robic
dobre interesy, osiagac duze zyski, nalezy zapomniec o sumieniu i uczciwosci
(wystarczy postepowac zgodnie z prawem). Niestety, biznes to biznes...
A tak na marginesie: od dluzszego czasu nie dostaje prezentow od Sw. Mikolaja, czyzby
Lego i Matel wytoczyly mu proces za rozdawanie darmowych zabawek???

> nastepujaco - przychodzi piekny pan z firmy, wrzucan na stol dwa-trzy dlugopisy
> i notesik, i mowi' pani mi sprawdzi sprzedaz tego-a-tego leku'... hehe - kiedys
> trafil na moja zone - wychodzil szybciej niz wchodzil, jescze w pas sie
Teraz beda te dane pobierac bezposrednio z kas chorych (slyszalem, ze kasy zbieraja
takie informacje aby ustalic czy chory stosuje sie do zalecen lekarza, to mialo byc
przydatne przy przyznawaniu rent chorobowych, czy jakos tak), na podstawie jakiejs
umowy, tak czy inaczej beda mieli zawsze dostep do takich informacji...
I brawa dla zony ;-)
N.

--
+ ~# $";.SignatureWizard wykonal nieprawidlowa operacje
..';* [`^ i nastapi jego zamkniecie