Leczo(?)

11. Data: 2007-08-31 17:25:09

Temat: Re: Leczo(?)
Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn pisze:

> ... i ze 2 kilo ziemniaków ;)

Koniecznie szklankę mąki i kubek śmietany, bo będzie za rzadkie!
--
BBjk, piątkowo

12. Data: 2007-08-31 17:37:22

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Koniecznie szklankę mąki i kubek śmietany, bo będzie za rzadkie!

a na to wszystko zasmażka (cyt. kabaret otto) ;-)

Pozdrawiam

Monika

13. Data: 2007-08-31 17:45:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BBjk" <b...@q...pl> wrote in message

> Koniecznie szklankę mąki i kubek śmietany, bo będzie za rzadkie!
> --
> BBjk, piątkowo

He..he - receptury z pluskwy...

14. Data: 2007-08-31 18:47:29

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <fb8p7n$iei$1@atlantis.news.tpi.pl>,
Papa <p...@a...pl> wrote:

> Od dłuższego już czasu nachodzi mnie na zrobienie leczo.
> Mam cukinię, papryczki, ogórki i chciałbym zabrać się za to chociażby od
> zaraz.

Wyrzuć cukinię, papryczki i ogórki. Kup cebulę, dużą paprykę, pomidory,
słoninę na smalec.

> Zastanawiam się czy mógłbym dodać do tego pół główki białej kapusty?

Nie.

Władysław

--
Najgorszą radą, jaką można udzielić większości ludzi jest: bądź sobą.

15. Data: 2007-08-31 22:51:02

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 31 aout 2007 ŕ 20:47:29, dans
<w...@n...gazeta.pl> vous écriviez :

> Wyrzuć cukinię, papryczki i ogórki. Kup cebulę, dużą paprykę, pomidory,
> słoninę na smalec.

> Władysław

Wladyslawie - ty miales nie odpowiadac w tej grze :p

--
Niesz
http://www.krolestwa.com

16. Data: 2007-09-05 12:13:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 31 Aug 2007 16:03:37 +0200, "@nn" <a...@g...pl>
wrote:

>... i ze 2 kilo ziemniaków ;)
>Ania

i na koncu noza powidlo? :PP

pierz
K.T. - starannie opakowana

17. Data: 2007-09-05 12:15:35

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 1 Sep 2007 00:51:02 +0200, "Ewa (siostra Ani) N."
<n...@y...com> wrote:

>Le vendredi 31 aout 2007 ŕ 20:47:29, dans
<w...@n...gazeta.pl> vous écriviez :

>Wladyslawie - ty miales nie odpowiadac w tej grze :p

No sie nie opanowal chlop, co robic....

pierz
K.T. - starannie opakowana

18. Data: 2007-09-06 19:58:46