Leczo - pytania dwa

1. Data: 2003-07-23 14:49:00

Temat: Leczo - pytania dwa
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Podsmażacie paprykę przed duszeniem, czy tylko kiełbasę? (i cebulę)
2. Zagęszczacie mąką?

--
Just one year of love
is better than a lifetime alone [Freddie Mercury]

1. Data: 2003-07-23 15:20:18

Temat: Re: Leczo - pytania dwa
Od: Ajgor <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-23 16:49, Kinga Macyszyn przeslal(a) w wiadomosci:

> [...]
>
> --
> Just one year of love
> is better than a lifetime alone [Freddie Mercury]

Ja tylko kielbase z cebulka podsmazam (mozna troszke boczku wedzonego dodac)
A potem do gara i na to wszytko papryke i pomidory

Nie zageszczam maka

Ajgor

1. Data: 2003-07-23 16:07:36

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kinga Macyszyn napisał:
> 1. Podsmażacie paprykę przed duszeniem, czy tylko kiełbasę? (i cebulę)
Podsmazam kielbase, z cebula, boczkiem, i papryka.
> 2. Zagęszczacie mąką?
Nie, daje duzo warzyw - cukinia, papryka, pomidory oraz wkladka
kielbasiano boczkowa ze samo z siebie jest geste.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-23 16:46:55

Od: "Juliusz" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podsmażyć trzeba papryke pokrojona w paski oraz cebulke i pomidory
kabaczków oraz cuki staraj dawać się jak najmniej (ja nie daje wcale ,ale
niektórzy dają z oszczędności)
Prawdziwe leczo nienawidzi kiełbasy jego podstawą są wysokiej jakości
pokrojone w grube plasterki parówki opiecozne na smalcu i dodane do
posmażonych warzyw ,to razem trzeba dośyć długo dusić az wytworzy się sos .
Pozatym staraj nie używac się soli zamiast niej użyj warzywka lub wegety
,oczywiście pieprz,papryka w proszku .Ja dodaje trochę soku z cytryny i
cukru uzyskuje wten sposób winny smak
Pozdrawiam JULIUSZ
pS ŻYCZE smacznego teraz jest najlepszy czas na leczo papryka tania jak
barszcz

1. Data: 2003-07-23 16:51:04

Od: "Morrigan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Macyszyn" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> --
> Just one year of love
> is better than a lifetime alone [Freddie Mercury]

Jezeli chcesz miec geste leczo mozesz dodac kawalki ziemniakow, ktore
rozgotuja sie i leczo stanie sie naprawde geste. Robie tak rowniez przy
gotowaniu fasoli szparagowej z warzywami, powstaje gesty fasolkowy eintopf,
a ja mam spokoj z gotowaniem na dwa dni :)

pozdrawiam
Mor.

1. Data: 2003-07-23 16:59:15

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Juliusz <j...@g...pl> wrote:

> [...]
> pokrojone w grube plasterki parówki opiecozne na smalcu i dodane do
> posmażonych warzyw ,to razem trzeba dośyć d"ugo dusić az wytworzy się sos .

Boze daj mi cierpliwosc. Ile razy moge jeszcze tu pisac, ze leczo
skalda sie z papryki, pomidorow i cebuli duszaonych na smalcu? Nigdy
nie jest jego skaldnikiem cukinia (przywedrowal tu facuskiej
ratatouille) a kielbasa owszem, moze byc dodatkiem.

Korzystajcie z googla i przegladnijcie srchiwum gruyp zanim o cos
zapytacie, a zwlaszcza, zanim sie wypowiecie na jakis temat.

Wladyslaw

1. Data: 2003-07-23 20:39:31

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> 1. Podsmażacie paprykę przed duszeniem, czy tylko kiełbasę? (i cebulę)
> 2. Zagęszczacie mąką?

Niczego nie podsmażam przed duszeniem.Kiełbaskę,paprykę,cebulę i pomidory
(wszystkiego po równo)długo duszę na wolnym ogniu.Kiedy wszystko zmięknie
dodaję koncentrat pomidorowy (koniecznie Pudliszki), przyprawy i zdejmuje
przykrywkę żeby odparowywało.
Jeśli będzie się odpowiednio długo robiło będzie na pewno gęste.

--
Pozdrowienia
Iza

wodka w arbuzie
TROCHE NTG - Gdzie w Wa-wie dobra restauracja bałkanska
Watrobka drobiowa
Mówcie "dzień dobry" - pan Thompson nie żyje
RE: chwalesie