TROCHE NTG - Gdzie w Wa-wie dobra restauracja bałkanska

1. Data: 2003-07-23 12:52:05

Temat: Re: TROCHE NTG - Gdzie w Wa-wie dobra restauracja bałkanska
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrus wrote:

> Witam!
> Gdzie jest w Wa-wie dobra restauracja bałkanska (bułgarska, jugolska),
> te co były (jak mehana gradina) to cos sie polikwodowały.

najlepsza, bez watpienia, jest na osiedlu bulgarskim (dla dyplmatow)
dokladnego adresu nie pamietam, ale jest to na tylach Panoramy
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-07-23 12:57:33

Od: "Piotrus" <piotrj@__polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Gdzie jest w Wa-wie dobra restauracja bałkanska (bułgarska, jugolska),
te co były (jak mehana gradina) to cos sie polikwodowały.

--
Pozdro
Piotrus

1. Data: 2003-07-23 13:10:51

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrus" <piotrj@__polbox.com> napisał w wiadomości
> Witam!
> Gdzie jest w Wa-wie dobra restauracja bałkanska (bułgarska, jugolska),

Polecam Ci knajpke na terenie Centrum Handlowego Bemowo, na przeciwko
Carrefoure' a, kuchnia balkanska, niestety nazwa wypadla mi z glowy.

Dorota

1. Data: 2003-07-24 06:57:04

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2003-07-23 at 15:10, dorka wrote:
> Użytkownik "Piotrus" <piotrj@__polbox.com> napisał w wiadomości
>
> Polecam Ci knajpke na terenie Centrum Handlowego Bemowo, na przeciwko
> Carrefoure' a, kuchnia balkanska, niestety nazwa wypadla mi z glowy.

Teraz jest tam kilka balkanskich knajpek - chyba sie rozmnozyly ;-)

Kot

Watrobka drobiowa
Mówcie "dzień dobry" - pan Thompson nie żyje
RE: chwalesie
spaghetti z kurkami?
Co z porzeczek?