spaghetti z kurkami?

1. Data: 2003-07-23 10:15:33

Temat: spaghetti z kurkami?
Od: "Kasia" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
dokladnie to z sosem kurkowym:)
marzy mi sie taki sosik do ktorego dodaje sie kurki i smietane i moze tez
ser....i jakies przyprawy dobre

i jakby ktos mial przepis to bede bardzo wdzieczna

dziekuje
pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-07-23 10:18:28

Temat: Re: spaghetti z kurkami?
Od: "Kasia" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialam jeszcze dodac ze przejrzalam juz internet i google i nie znalazlam
takiego:(

1. Data: 2003-07-23 10:26:12

Od: "Czarek Gmyz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja robie nie ze spaghetti tylko z penne rigate. Kurki dusze na masle,
nastpnie zelwam smietana i przyprawiam sola, pieprzem i koniecznie szczypta
galki muszkatulowej, do tego na wydaniu duzo siekanej natki piteruszki.
Najlepsze jest alla mamma czyli makaron po odcedzeniu podgrzewamy jeszcze w
sosie. Mozna dodac do tego jeszcze parmezan ale niekoniecznie

Czarek

1. Data: 2003-07-23 11:36:08

Od: "Kasia" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje fajny pomysl!
tylko ile trzeba dusic te kurki?
pzdr

1. Data: 2003-07-23 17:55:06

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Najlepsze jest alla mamma czyli makaron po odcedzeniu podgrzewamy jeszcze w
> sosie. Mozna dodac do tego jeszcze parmezan ale niekoniecznie

robie dokladnie tak samo, tylko kurki dusze na masle z dodatkiem cebuli a
posypuje calosc nie natka a siekanym tymiankiem.
herbihexe

Co z porzeczek?
Piasek?
RE: chwalesie