Pomocy w sprawie ciasta

1. Data: 2003-07-23 08:34:12

Temat: Pomocy w sprawie ciasta
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

W piątek mam imieniny męza i przyjedzie teściowa a ja do ciasta jestem
beztalencie zawsze wyjdzie mi nie takie jak trzeba. Proszę podajcie mi jakieś
proste a zarazem efektowne przepisy na ciasta może coś z owocami. Za każdą
pomoc będe bardzo wdzięczna.

1. Data: 2003-07-23 10:26:46

Temat: Re: Pomocy w sprawie ciasta
Od: "Ewelian Kiełb" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
ja moge polecic ci placek, ktore robie gdy chce cos dobrego i szybko

upiec dwa biszkopty z 10 jajek czyli: oddziel zoltka od bialek, ubij bialka
z odrobina soli gdy bialka sa ubite dodaj 10 lyzek cukru, ubijaj nastepnie
dodaj zoltka, a na koniec 10 lyzek maki z odrobina proszku do pieczenia make
mieszaj delikatnie lyzka. wylej na dwie formy i upiec.
zrob dwie masy
1 to budyn waniliowy (ja daje dwa) ugotuj z mnejsza iloscia mleka niz podaja
. utrzyj margaryne z cukrem - wedlug smaku, dodaj powoli ostudzony budyn,
mozna dodac odrobine spirytusu. ( ja nie ucieram w makutrze tylko w robocie
jest szybciej i tez dodrze)
2 . 6 jablek zetrzec na tarce dodac 1.5 szkl. wody i gotowac 15 minut wsypac
dwie galaretki jednego koloru pozostawic do wystygniecia.
ukladac:
biszkopt, mase z jablek, mase budyniowa, biszkopt i polac polewa
u mnie wszyscy go lubia zycze smacznego

1. Data: 2003-07-23 18:22:28

Od: "ewaTe" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakieś
> proste a zarazem efektowne przepisy na ciasta może coś z owocami.

Polecam wspaniałe ciasto owocowe Magdy Bassett. Ja robię z
morelami. Jest proste w wykonaniu i pyszne. e.

1. Data: 2003-07-24 01:54:26

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewelian Kiełb" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
Ewelinka! Dzis upieklam Twoje ciasto. :-) Zrobilam furrore. Wielkie
dzieki!!!!!!
Poziomka

Kuchnia a prawa autorskie.
zupa jarzynowa