RE: chwalesie

1. Data: 2003-07-23 09:31:40

Temat: RE: chwalesie
Od: r...@g...faurecia.com (RECEPTION) szukaj wiadomości tego autora

no pewnie by zagescilo, ale uporczywie kojarzy mi sie
to z tym budyniem, ktorego chcialam uniknac...
myslalam o zalaniu tych malin mieszanina smietany i jajka,
jak w tradycyjnych quiche'ach, ale... w sumie nie
jestem pewna czy to by wystarczajaco mocno 'scielo' te maliny.
No i zeby nadzienie nie przestalo byc tak intensywnie malinowe :)))

aha, czy jest jakas przyprawa, ktora pasuje do malin tak idealnie,
jak cynamon do jablek?

--
s...@c...pl
s...@o...pl <--- nie pisac, rzadko odbiera

1. Data: 2003-07-23 09:41:19

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no pewnie by zagescilo, ale uporczywie kojarzy mi sie
> to z tym budyniem, ktorego chcialam uniknac...

Nie wiem jaki jest Twoj stosunek do kisielu, czy podobny jak do budyniu, ale
ten sok zmieszany z maka ziemniaczana to raczej przypomina wlasnie kisiel
niz budyn.

Ania

Jak mozna krotko opisac, co to jest pyszny smak dobrych potraw? To kaloria!
/Garfield/

1. Data: 2003-07-23 13:12:16

Od: "Agata Chabierska" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Do malin super są migdały (aromat, płatki)! Niezła jeż też wanilia. A
propos, zagęszczania można też zwykła mąkę dodać - wcale nie wychodzi kisiel
tylko jakby gęsta konfitura...
koneserka
Użytkownik "RECEPTION" <r...@g...faurecia.com> napisał w wiadomości
02.gro.pl.bf...

> [...]