Lekarska mafia: mafiozi żałnierzyki Marak Dudziak i Anna Skibińska - opinia

11. Data: 2017-11-15 22:17:54

Temat: Re: Lekarska mafia: mafiozi żałnierzyki Marak Dudziak i Anna Skibińska - opinia
Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-15 o 21:31, Sonn pisze:

> Bo się pajac nie domyślił, że można się było domyśleć.

On nawet nie wpadł na to, że pisałeś o myśleniu a nie wykonaniu :)

--
LordBluzg(R)

12. Data: 2017-11-15 22:30:28

Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-15 o 21:37, LordBluzg(R) pisze:

> Istnieją.
>
> https://www.youtube.com/watch?v=Fay9_NqBw1I
>
> https://www.youtube.com/watch?v=BKbf34XZFIk&index=2&
list=PL5D1DAA15962DA3E5

> :)

Ten emotikon nie na miejscu. To są chorzy ludzie.
Zepsułeś mi wieczór tym linkami.

Robert

13. Data: 2017-11-15 22:33:11

Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-15 o 22:17, LordBluzg(R) pisze:

> On nawet nie wpadł na to, że pisałeś o myśleniu a nie wykonaniu :)

Może dlatego, że nie zmieniłem tematu wątku i nie napierdoliłem w
tekście milijona gwiazdek, podkreśleń i innych chujowych ozdobników w
jego stylu...

--
Sonn

14. Data: 2017-11-15 22:42:17

Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robert Wańkowski" wydumał(a) w wiadomości ID

list=PL5D1DAA15962DA3E5
> Ten emotikon nie na miejscu. To są chorzy ludzie.

Stokrotka też jest chora a jednak miałeś ubaw :)

> Zepsułeś mi wieczór tym linkami.

Sorry, stare linki, myślałem że znasz.

--
LordBluzg(R)(TM)
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

15. Data: 2017-11-15 22:49:39

Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-15 o 22:42, LordBluzg(R) pisze:
> [...]
>>> https://www.youtube.com/watch?v=BKbf34XZFIk&index=2&
list=PL5D1DAA15962DA3E5

> Stokrotka też jest chora a jednak miałeś ubaw :)

Aby dnia tak smutno nie kończyć to... tak coś mi nie pasowało w tej
wiadomości Stokrotki.
No i już wiem. Pisze ortograficznie. Jednak medycyna nie jest bezsilna. :-)

Robert

16. Data: 2017-11-16 00:16:29

Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

list=PL5D1DAA15962DA3E5
> Aby dnia tak smutno nie kończyć to... tak coś mi nie pasowało w tej
> wiadomości Stokrotki.
> No i już wiem. Pisze ortograficznie. Jednak medycyna nie jest bezsilna. :-)

To nie tak. Jej samej ta "ortografia" sprawia sporo problemów bo musi "translatować"
w locie i nie może popełnić błędu (co oczywiście robi i wplata w tekst normalną
pisownię). Jak jest w stresie, to jej "translator" wysiada co jest dowodem, że nie
jest to jej naturalny sposób postrzegania pisowni. Jest zatem niekonsekwentna i to
widać gołym okiem. Zwyczajnie, musi się odróżniać do reszty czymś, co kieruje uwagę
na jej "dziwactwo" którego broni w nielogiczny ale skrajny sposób tłumaczenia. Wejść
z nią w polemikę to w myśl zasady, że sciągnie Cię do swojego poziomu i pokona
doświadczeniem. Pięknie się z nią "walczy" stosując dwuznaczności intelektualne,
gdzie nie widzi "wyższego poziomu" i ogarnia ten niższy :) Reszta interlokutorów
operując na wyższym poziomie intelektualnym ma wtedy ubaw.

17. Data: 2017-11-18 21:06:34

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Sonn napisał:

> Może dlatego, że nie zmieniłem tematu wątku i nie napierdoliłem w
> tekście milijona gwiazdek, podkreśleń i innych chujowych ozdobników w
> jego stylu...

Coście Słońńu tacy podminowani i to od kilku miesięcy?
Wszędzie widzę agresję. Może to przez LordaB?

Spróbujcie może łagodniej, 10 oddechów czy co, może joga?

18. Data: 2018-02-13 08:14:19

Od: "J...@w...pl" <7...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

.............pobrano mi bardzo dużo krwi (120ml...........

Niewątpliwie laborantka była głodna. Następnym razem idź do laboratorium a nie do
wampira.

miłość z litości
back to the future cz. 1458751874315
aA
Ile mililitrów krwi pobiera się do jednego badania?
dżołkoopinie...