back to the future cz. 1458751874315

1. Data: 2017-10-18 21:37:07

Temat: back to the future cz. 1458751874315
Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak sobie skaczemy a to w przyszłość, a to w przeszłość...

wrzucam taki temacik, podobno na filmach o krokodylach mówią, że tym
(liderom?) odrastają zęby i to nawet do 10x...

jak myślicie, czy ta technologia jest już opanowana?

(i tak nikt nic nie pisze)

2. Data: 2017-10-19 09:04:00

Temat: Re: back to the future cz. 1458751874315
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>....podobno na filmach o krokodylach mówią, że tym (liderom?) odrastają
>zęby i to nawet do 10x...
>
> jak myślicie, czy ta technologia jest już opanowana?
>
> (i tak nikt nic nie pisze)

Gadom odrastają rużne organy, np jaszczurkom ogony.
Więc to nic dziwnego.
U ludzi zdaje się nad tym pracują.

Ale to nie takie proste. Gad i człowiek to nie to samo.
Np wiadomo, że gady mają taką krew, że daje im on ohronę nawet jak
zostaną zranione do krwi , mimo, że żyją w błocie.

Jednak taka "lepsza" krew, umożliwiająca ohronę pszed horobotwurczymi
bakteriami
jest do niczego dla ludzi,
bo mehanizmy w tej gadziej krwi
spowodowały by ślepotę u ludzi.

Zdaje się , że idzie o tlen, jego aktywność lub ilość lub transport.
U człeka oko jest niezwykle czułe na nadmiar tlenu,
dlatego wcześniaki żyjące pod tlenem
mogą mieć kłopoty ze wzrokiem.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2017-10-19 20:47:29

Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki - sporo wiesz widzę, czasem się tu będę odzywał

4. Data: 2017-10-20 08:36:58

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzięki - sporo wiesz widzę, czasem się tu będę odzywał

Akurat o krokodylu to wiedza czysto telewizyjna, więc raczej nie dawaj jej
wiary 100%owej.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

5. Data: 2017-10-21 22:03:52

Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ogólnie zafascynowałem się kc-ue... pewnym działem tej fascynacji jest
dział medycyna kc-ue... szukam Kompetentnych Dyskutantów!

aA
Ile mililitrów krwi pobiera się do jednego badania?
dżołkoopinie...
Wybielanie zębów - proszę o rady
model optymalny...