Lekarz dietetyk

1. Data: 2004-02-07 16:32:18

Temat: Lekarz dietetyk
Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie ile moze zarabiac dietetyk i na czym polega praca takiego
goscia?

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[zepsute HP-820:((]
"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest

2. Data: 2004-02-07 17:12:28

Temat: Re: Lekarz dietetyk
Od: "Olka" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos wie ile moze zarabiac dietetyk i na czym polega praca takiego
> goscia?

Z tego co wiem dietytk opracowuje diety np. dla cukrzyków, wrzodowców itp.
Dietetycy układają też zwykłe jadłospisy, np pracują wtedy w przedszkolu,
szkole (choć zadko). Ile zarabia - to zależy gdzie pracuje i dla kogo
układa, dietetyczka od Małysza na pewno dużo, ale w państwowym domu opieki
mniej niż tysiąc złotych na rękę, podobie jest z pensjami w przedszkolach,
szkołach, szpitalach. Dietetycy w prywatnych domach opieki itp. na pewno
więcej (mam nadzieję), ale to zależy od pracodawcy.
Pozdrawiam Ola

3. Data: 2004-02-07 18:24:09

Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

> Ile zarabia - to zależy gdzie pracuje i dla kogo
> układa, dietetyczka od Małysza na pewno dużo

za doprowadzenie "niezniszczalnego" Mistrza do tak wielkiej
obnizki formy w tak krotkim czasie (od jesieni) powinna dostac
jeszcze Nagrode Nobla - a to juz powazna kasa...

pzdr
Hoody

4. Data: 2004-02-07 21:05:39

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> napisał w wiadomości

> za doprowadzenie "niezniszczalnego" Mistrza do tak wielkiej
> obnizki formy w tak krotkim czasie (od jesieni) powinna dostac
> jeszcze Nagrode Nobla - a to juz powazna kasa...

He he , ale można zauważyć w sporcie podobne epizody , jak tylko jakiś
zawodnik wybije się , przed czoło , natychmiast robi się szum wokół ,
zlatują się do niego wszyscy najlepsi specjaliści , dietetycy itp . i słuch
po nim ginie w krótkim czasie ;)

Slawek

5. Data: 2004-02-07 23:20:58

Od: "Dziejo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> za doprowadzenie "niezniszczalnego" Mistrza do tak wielkiej
> obnizki formy w tak krotkim czasie (od jesieni)

No nic dziwnego. jak zakazalu mu jesc jajek, picia 30% smietany itp to nie
moglo sie to inaczej skonczyc.....Moze ma jakies inne walory poza
zdolnościami do ukladania jadlospisu dla "mistrza"
Pozdrawiam
Andrzej

6. Data: 2004-02-07 23:46:55

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Dziejo w wiadomości news:c03rvt$pg8$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> No nic dziwnego. jak zakazalu mu jesc jajek, picia 30% smietany itp
> to nie moglo sie to inaczej skonczyc.....

Akurat po Tobie nie spodziewalem sie tego, ze wierzysz we wplyw diety na
jego forme. Przeciez procz niej zmienilo sie tez pare innych rzeczy w tym
sezonie.

7. Data: 2004-02-07 23:57:17

Od: "Dziejo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Akurat po Tobie nie spodziewalem sie tego, ze wierzysz we wplyw diety na
> jego forme.

Wierze gleboko. Sorry za rozczarowanie.

> Przeciez procz niej zmienilo sie tez pare innych rzeczy w tym
> sezonie.

To z pewnoscia. Np naszemu mistrzowi przybylo kilka lat. A kilku gowniarzy
doroslo.
I tak Adam jest wielki!!
Pozdrowienia
Andrzej

8. Data: 2004-02-08 08:35:15

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Feb 2004 18:12:28 +0100, Olka <r...@p...onet.pl>
napisał:

> [...]
> szkołach, szpitalach. Dietetycy w prywatnych domach opieki itp. na pewno
> więcej (mam nadzieję), ale to zależy od pracodawcy.

1000 na reke? I to jest tak jednorazowo za kazdy jadlospis? Bo mowimy o
diecie jako szczegolowym wykazie co jesc i kiedy, tak?

9. Data: 2004-02-08 08:35:56

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Feb 2004 19:24:09 +0100, Hoody
<hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> napisał:

> za doprowadzenie "niezniszczalnego" Mistrza do tak wielkiej
> obnizki formy w tak krotkim czasie (od jesieni) powinna dostac
> jeszcze Nagrode Nobla - a to juz powazna kasa...

Ciekawe czy jakby dla malysza dawali tylko wegle o IG<35 zamiast bulki z
bananem i goplana to by cos sie poprawilo...

10. Data: 2004-02-08 11:03:07

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:c03tbc$e40$1@inews.gazeta.pl...
> Akurat po Tobie nie spodziewalem sie tego, ze wierzysz we wplyw diety na
> jego forme. Przeciez procz niej zmienilo sie tez pare innych rzeczy w tym
> sezonie.

To znaczy co się zmieniło ?? gęstość powietrza , lepkość sniegu , lokalna
grawitacja , gradient wiatru ???

Slawek
P.S.
Akurat po tobie spodziewałem się że wiesz iż na forme najwiekszy wpływ ma
odżywianie

w jakiej postaci wegle? (do "OPTY")
Schudl 30 kg w 3 miesiace !!
nadwaga u malolata