OT- najlepsze życzenia dla Hafsy

1. Data: 2004-02-06 12:14:37

Temat: OT- najlepsze życzenia dla Hafsy
Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Stu lat :)
I bezwęglowodanowych galaretek ;)

pozdrawiam, misiczka

--
Nie bądźmy bardziej papiescy od Papieża ;->
http://www.misiczka.com

2. Data: 2004-02-06 13:00:50

Temat: Re: OT- najlepsze życzenia dla Hafsy
Od: "Hafsa" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

misiczka wrote:
> Stu lat :)

Dzieki!!

> I bezwęglowodanowych galaretek ;)

Jednym slowem z nozek ;-)))

> pozdrawiam, misiczka

Ja rowniez.Hafsa
PS dzis mnie nie bedzie w K7...

--
mój adres:
hafsa[at]poczta.onet.pl

strona domowa( diety,kuchnia,hobby,galeria)
www.hafsa.republika.pl

gg 7496203 (czasem czynne)

3. Data: 2004-02-06 14:26:08

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa w wiadomości news:c0033f$jvd$1@inews.gazeta.pl pisze:

> PS dzis mnie nie bedzie w K7...

Ble, a chcialem Ci postawic bita smietane z czekoladowymi wiorkami.
Wszystkiego najlepszego w takim razie :)

4. Data: 2004-02-06 14:29:21

Od: "Hafsa" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński wrote:
> Hafsa w wiadomości news:c0033f$jvd$1@inews.gazeta.pl pisze:
>

> Ble, a chcialem Ci postawic bita smietane z czekoladowymi wiorkami.

wiesz, chcesz moja diete rozlozyc na lopatki?

> Wszystkiego najlepszego w takim razie :)

Dzieki, sily wyzsze niestety..
Hafsa-staruszka

5. Data: 2004-02-06 14:50:13

Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@b...adresu> napisał w wiadomości

> PS dzis mnie nie bedzie w K7...

Cholerka, mnie najprawdopodobniej też nie :((((

pozdrawiam, misiczka

--
http://misiczka.com
http://indiansummer.blog.pl

6. Data: 2004-02-06 15:04:06

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

misiczka w wiadomości news:c009vd$ma9$1@news.onet.pl pisze:

> Cholerka, mnie najprawdopodobniej też nie :((((

Phi, to moze jednak przelozymy to na inny termin? Karola?

7. Data: 2004-02-06 15:06:04

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:c00ab5$l6d$1@inews.gazeta.pl...

> Phi, to moze jednak przelozymy to na inny termin? Karola?

Dopsz. No to kiedy indziej.

W takim razie:

Hafso -- sama najlepiej wiesz, czego Ci do szczęścia potrzeba, więc ja tylko
życzę, żeby się to spełniło =]

Pozdrawiam,
Karola (no, a miałam w K7 życzenia składać... =])

8. Data: 2004-02-07 08:54:59

Od: "Hafsa" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska wrote:
> W takim razie:
>
> Hafso -- sama najlepiej wiesz, czego Ci do szczęścia potrzeba, więc
> ja tylko życzę, żeby się to spełniło =]

Serdeczne dzieki za wszystkie zyczenia od wszystkich -dzis mam 35 i jeden
dzien.Poza tym nic sie nie zmienialo ;-)))

> Pozdrawiam,
> Karola (no, a miałam w K7 życzenia składać... =])
Wiec ustalmy nowy termin...Przyszly piatek?
Pozdraiwam Hafsa

9. Data: 2004-02-07 09:13:14

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serdeczne dzieki za wszystkie zyczenia od wszystkich -dzis mam 35 i jeden
> dzien.Poza tym nic sie nie zmienialo ;-)))

Niechaj następne 2/3 będą jeszcze bardziej udane,
wszystkiego dobrego!

pozdrawiam Chaciur

10. Data: 2004-02-07 16:29:02

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Feb 2004 10:13:14 +0100, Chaciur <gchat@na_wp.pl> napisał:

> Niechaj następne 2/3 będą jeszcze bardziej udane,
> wszystkiego dobrego!

Rowniez dolaczam sie do zyczen:)

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[zepsute HP-820:((]
"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest

chlep pełnoziarnisty a chleb "z ziarnami"
Atkins i arytmia
Jajeczko jajeczku...
Eskimo diet, ciąg dalszy
zerwanie z nalogiem 'Coca-Cola'