Re: Lekarzu ulecz się sam...

Data: 2007-10-17 20:15:27
Temat: Re: Lekarzu ulecz się sam...
Od: "Renata" <r...@o...pl>

Użytkownik "criv" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
news:ff5q51$608$1@news.onet.pl...

> Dyskusja między Wami sięgnęła poziomu magla. Tak jak gościa typu Sky
> mogłem mieć za przygłupa, to Was mam za baby z targowiska, które plotą to,
> co im ślina na język przyniesie, ewentualnie wyczytają w Fakcie albo Super
> Expresie. Ciekawe tylko, dlaczego cały czas rosną obiektywne wskaźniki
> poprawy poziomu opieki zdrowotnej w Polsce czyli:
> 1. Spadek umieralności niemowląt.
> 2. Średnia długość życia.
> ...ale to pewnie zasługa czosnku, mleka z miodem i magików typu Zbyszek
> Nowak.

Bronisz sie bo uslyszales slowa prawdy.
Wiem, ze prawda jest ciezka do zniesienia. Dlatego bron sie dalej i wciskaj
swoje farmazony "o maglu targowiskach czosnku i miodzie". Na mnie Twoje
przytyki i porownania nie dzialaja. Ja pisze tylko co mysle i opisuje jaka
jest rzeczywistosc. Nawet taki niby "madry"czlowiek jak ty mi tego nie
zabroni.