Lekarzu ulecz się sam...

81. Data: 2007-10-18 12:18:09

Temat: Re: Lekarzu ulecz się sam...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:ff793n$hkh$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> [...]
> zapierdalając po kilkanaście godzin dziennie. Owszem, spotkałem się z
> powszechnym korupcyjnym układem mafii profesorskiej - w opowieściach
> patentowanych leni i durniów którzy nie potrafili studiów ukończyć i nie
> potrafili też przyznać dlaczego tak się stało. Pewnie - pan X, czy dr Y
> może być świnią i złodziejem. Ale wyciąganie z tego wniosku o
> wszechogarniającej ośmiornicy i spisku pozbawiającym szczęścia i
> pomyślności przeszlachetny i cudowny Naród Polski jest potrzebne tylko
> wiecznie przegranym i tym co na istnieniu wiecznie przegranych chcą zbić

Aaaaleś się rozpiiisał! ;)
I ten bełkot nazywasz merytoryczną odpowiedzią? ;P

> Nie obrażaj Pana. Bo Jego jest pomsta...

He he...a nażendziem w jego rencach jesteś ty? ;P
Ot taki "kram"! ;D

> Kotek, masz obsesję z tym Tuskiem...

A to głosujesz na kogoś innego? ;P
Może jdnak na LiD -po linii "zaangażowanych" rodziców... ;)))

82. Data: 2007-10-18 12:25:32

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> prywatna wizyte w domu wystawil pacjentowi rachunek.
> W dodatku ten lekarz, jezdzil gorszym samochodem niz ta moja rodzina,
ktora
> wyjechala na emigracje do Francji.
> A w Polsce jak jest? Czy ktos widzial biednego lekarza?
> Ja jednego widzialam i znam osobiscie kardiologa, ktory nie jest zamozny.
> Niemniej wiekszosc lekarzy to osoby zamozne. Dlatego poniewaz
nieoficjalnie
> zarabiaja duze pieniedze.
> Skonczyli trudne studia i ja im tych pieniedzy nie zazdroszcze.
> Tylko, dlaczego zadaja w Polsce pensji jak na zachodzie?

Może dlatego że zaczęli się bać swojej "nieunormowanej sytuacji
podatkowo-majątkowej", że ich wszystkich wyłapią za "kontrolowane"
łapówki -więc wolą powalczyć o wysokie zarobki by mieć z czego żyć nie bojąc
się utraty poziomu życia kiedy przestaną brać "koperty" od klientów których
nie są pewni ;)

83. Data: 2007-10-18 12:53:05

Od: "Renata" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky ale w panstwowym szpitalu, ktore chca zamykac dac lekarzom 16 000 ?
Na zachodzie lekarze tyle dostaja ale tam sie pracuje i dziennie na sali
oporacyjnej wykonuje sie 70 % wiecej zabiegow niz w Polsce. Rozumiem jakby
Polska byla krajem zamoznym i ludzie dobrze by zarabiali. Trzeba zabrac
ostatnie grosze najbiednejszym by mod dac lekarzom bo oni tak chca?

> [...]
> bojąc
> się utraty poziomu życia kiedy przestaną brać "koperty" od klientów

Sky ale w panstwowym szpitalu, ktore chca zamykac lekarze chca zarabiac po
16000 ?
Na zachodzie lekarze tyle dostaja ale tam sie pracuje solidnie i dziennie np
w niemczech na sali operacyjnej wykonuje sie 70 % wiecej zabiegow niz w
Polsce. Rozumiem jakby Polska byla krajem zamoznym i ludzie dobrze by
zarabiali. Trzeba zabrac ostatnie grosze najbiednejszym by mod dac lekarzom
bo oni tak chca?
Lekarze w Polsce chca zarabiac jak na zachodzie?
Prosze bardzo jak tak chca to niech wyjada na zachod.
Kurcze kto ich tu trzyma?

84. Data: 2007-10-18 12:56:39

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To módl się o przyzwoity system ubezpieczeń.

Oczywiście - bo TO jest podstawa. Dobry system finansowania i dobre prawo
wymusi dobre funkcjonowanie placówek - złe po prostu zbankrutują. Wystarczy
zobaczyć co stało się z handlem w ostatnich latach. Złe sklepy po prostu
upadły

LM

85. Data: 2007-10-18 12:57:15

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

LM pisze:
> [...]
> zobaczyć co stało się z handlem w ostatnich latach. Złe sklepy po prostu

Nie złe, tylko MAŁE... jak dobrzy lekarze, nie zatrudnieni w wielkich
szpitalach...

--
XL wiosenna

86. Data: 2007-10-18 12:57:35

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

--------------

> "Głupiec mówi: Niech sobie źródło wyschnie w górach,
> Byleby mi płynęła woda w miejskich rurach."
> A.Mick.

Najpierw byś zrozumiał, a potem komentował. Nie jest ważne, w czyich rękach
są szpitale - ważne kto i w jaki sposób finansuje leczenie.

LM

87. Data: 2007-10-18 12:59:51

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

/.../

> Większy niżbyś sobie życzył lub mógł wyobrazić...
> bo już żyję tak jak ty tylko możesz sobie pomarzyć ;P

Ooo - i do tego jasnowidz. Nie widział mnie na oczy - ale dokładnie wie jak
żyję.

/.../

LM

88. Data: 2007-10-18 13:00:37

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> oddzialy

> Znacznie częściej niż czasem...

No więc właśnie - gdyby szpitale były prywatne, to po prostu by tak nie
było.

LM

89. Data: 2007-10-18 13:04:49

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

LM pisze:
> [...]
> zobaczyć co stało się z handlem w ostatnich latach. Złe sklepy po prostu

...Jak pisałam, nie złe, tylko małe, bo złych już dawno nie ma w ogóle.
Moi sąsiedzi mieli sklep, ale padł z powodu "dobrych" hipermarketów w
bliskiej odległości.
Ich sklep był dla mnie najlepszy: sprowadzali to, co MNIE było
potrzebne, miałam wszystko "na telefon" i świeżutkie...

--
XL wiosenna

90. Data: 2007-10-18 13:34:05

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

--------------

> Najpierw byś zrozumiał, a potem komentował. Nie jest ważne, w czyich
rękach
> są szpitale - ważne kto i w jaki sposób finansuje leczenie.

To ma być twoja dogłębna analiza? To płyciutko -płyciutko... ;P
A ja myślę że pazerny na kasę zarządca [a tym bardziej właściciel] szpitala
[traktowanego jak fabryka dochodów] zawsze będzie robił co tylko mu inwencja
podpowie byle kasa trafiła do jego kieszeni -nawet kosztem pacjentów...
Głupiec mówi: nie ważne kto i z jakich pobudek działa -grunt żeby
skonstruować
dobre mechanizmy kontrolne dystrybucji środków. To jest główny błąd ludzi o
mentalności jurydystów -prawem i jego egzekwowaniem wszystko załatwimy...
nawet z wilka zrobimy kundelka...tyle że właściwie nikt w to realnie nie
wierzy
nawet owi jurydyści -oni po prostu sami pchają sprawy w kierunku w którym
czują kasę...na swój młyn ;)

migrena
Jakiej firmy szczepionka na grype
brzuch