Leki dopochwowe

1. Data: 2002-12-14 19:57:57

Temat: Leki dopochwowe
Od: "Blanka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy można stosować powyższe w trakcie miesiączki, np w czasie jej końcowych
dni? Pewnie lepiej nie, ale jeśli zachodzi taka potrzeba?

2. Data: 2002-12-14 22:16:10

Temat: Re: Leki dopochwowe
Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dni? Pewnie lepiej nie, ale jeśli zachodzi taka potrzeba?
>
> Tabletki czy globulki dopochwowe zwykle stosuje się zaraz po miesiączce i
kończy tuż przed następną. Są to środki lecznicze o działaniu p/bakteryjnym i
p/grzybiczym i czasem wystarczy te 6 czy 12 globulek, czyli 1-2 opakowań. W
razie konieczności możesz jeszcze wziąść dodatkowo jeszcze 6 gałek (globulek).

3. Data: 2002-12-14 22:41:16

Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał

> kończy tuż przed następną.

OK, ale chcę skończyć to opakowanie przed planowanym wyjazdem. W takim razie
musiałabym je zacząć jeszcze w czasie trwania miesiączki. Czy mogę to
zrobić? (tylko nie piszcie że mogę przyjąć całe opakowanie po powrocie.
Interesuje mnie czy mogę zrobić to teraz).

Dzięki
Blanka

ANALIZA WŁOSÓW - BIOMOL ("Olivia" styczeń 2003, str.94)
marzniecie w nogi
www.pajacyk.pl Pomozemy ?
W nocy dusze sie.
Otyłość a marznięcie