Leki uspokajające a sprawność umysłu

11. Data: 2005-01-31 01:36:32

Temat: Re: Leki uspokajające a sprawność umysłu
Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 30 Jan 2005 21:48:56 +0100, Lukrecja napisał(a):

> No nie wiem... Zapomniałam dodać, że mam nerwicę... Boję się też, że się im
> tam rozpłaczę z tego stresu... :((( Zdarzało mi się to na egzaminach :(((

To wolisz spać z 18 godzin po tym Hydroxixinum? Na egzamin nie zdążysz, a
jak zdążysz, to i tak Ci po tych proszkach mózg nie będzie funkcjonował.

Kaja

12. Data: 2005-01-31 08:49:14

Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" napisał w wiadomości

> To wolisz spać z 18 godzin po tym Hydroxixinum? Na egzamin nie zdążysz, a
> jak zdążysz, to i tak Ci po tych proszkach mózg nie będzie funkcjonował.

Nie chciałam brać na noc, tylko przed egzaminem.
Ale chyba dam radę bez. Wzięłam Omega 3 podwójną dawkę, potas, kawka, magnez
:-)
Jem to wszystko od miesiąca :)

13. Data: 2005-01-31 13:20:58

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 31 Jan 2005 09:49:14 +0100, Lukrecja napisał(a):

> Nie chciałam brać na noc, tylko przed egzaminem.

Ja to bym po tych proszeczkach na egzaminie usnęła!!!
Kiedyś zapisał mi to dermatolog jak miałam swędzące uczulenie.

> Ale chyba dam radę bez. Wzięłam Omega 3 podwójną dawkę, potas, kawka, magnez
> :-)
> Jem to wszystko od miesiąca :)

No to trzymaj się :-)

Kaja

14. Data: 2005-01-31 20:38:27

Od: "olimp510" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sie ma

jak po obronie ??

15. Data: 2005-01-31 21:56:29

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukrecja" <a...@e...net> napisał w wiadomości

> Sie ma :-D
> Dobrze :-) 1 pytanie 5, 2 pytanie 4, praca 5 :-) No i mam wakacje !!! :-D

Gratuluje!!

Pozdrawiam.Magda

Chyba mam kamicę nerkową!!
Z95. 1