Re: Lepsze poddasze czy "normalne"???

1. Data: 2002-09-17 07:35:46

Temat: Re: Lepsze poddasze czy "normalne"???
Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@g...pl pisze:

>Witam WAS
>Mam taka oto sytuacje- moge kupic mieszkanie na poddaszu/ w którym sa fajne
>skosy oraz ciekawy klimat-dotad inny jak dla mnie,mieszkanie owo ma 5 okien
>polaciowych-z których widok jest tylko na niebo:):) i zadnego normalnego-
>prostego okna, oraz drugie mieszkanie ktore jest normalne tzn w bloku na pietrze
>(bez skosów itd)z przecietnymi widokami. Oby dwa lokale sa w podobnej cenie.I
>tu mam pytanko do WAS czy mozecie mi doradzic na które byście sie zdecydowali???
>Moze macie jakieś własne doświadczenia co do mieszkań na poddaszach??? Oba
> [...]

Moje mieszkanie tez znajduje sie na poddaszu i jestem zadowolony z
wyboru. W mieszkaniu jest przez caly dzien niesamowicie jasno (okna w
kierunku SE) i panuje fajny klimat. Kolejna zaleta jest cisza - przez
okna dachowe nie dostaja sie praktycznie dzwieki ulicy (pomimo ze
mieszkam przy jednej z bardziej ruchliwych krakowskich ulic) Jesli
mieszkanie ma podobna cene co tradycyjne to napewno bedziesz mial do
dyspozycji wieksza powierzchnie calkowita (w moim przypadku 62m2 przy
43m2 pow. uzytkowej), ktora mozna ciekawie zagospodarowac, jesli masz
male dzieci albo planujesz je miec to wiedz ze one uwielbiaja takie
zakamarki :-) W lecie jest goraco, ale pomagaja dobre rolety lub
zaluzje, inaczej tworzy sie efekt "szklarni", oczywiscie zawsze mozesz
sobie sprawic klimatyzacje. Z niedogodnosci jakie wynikly moge
wymienic koniecznosc dzwigania wysoko materialow bud. (plytki,
panele), mebli i zakupow, oraz koniecznosci pilnowania okien - w
czasie naglej letniej ulewy zdarzyl sie pospieszny powrot do domu aby
zamknac otwarte na osciez okna polaciowe.