Re: Robotnicy i obiad

1. Data: 2002-09-17 08:13:56

Temat: Re: Robotnicy i obiad
Od: moli <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia A. naskrobal(a) w pieknym dniu Pn 16 wrz 2002 08:57:23a w poscie

> Witam!
> w najblizszym czasie bede wymieniac w domu okna. I na caly dzien
> zainstalują sie u mnie robotnicy. Czy w związku z tym jestem
> zobowiązana poczestowac ich obiadem? Wydaje mi sie to naturalne, ze tak
> powinno byc. Mąz zdecydowanie mówi nie i ze przerwa obiadowa to ich
> (robotników) prywatna sprawa. On placi za okna i wykonaną robote. A jak
> Wy szanowni grupowicze radziliście sobie w takiej sytuacji?
> --
> Pozdrawiam
> Kasia

Absolutnie nie masz takiego obowiazku. Juz minely czasy kiedy robotnicy robili ?aske
ze wogole przychodza pracowac. Robienie obiadkow moze sie nawet obrocic przeciwko
tobie. U moich znajomych pracowalo dwoch takich "fachowcow" przy remontowaniu
lazienki (mala, ok. 1,5m x 1,5m). Mieli tylko zerwac stare plytki i polozyc nowe.
Tak sie przykladali do tego, ze robili dwa tygodnie, co za bardzo nie dziwi bo
oczywiscie codziennie dostawali sniadanie i obiad.