Re: Lepsze poddasze czy "normalne"???

1. Data: 2002-09-17 09:22:49

Temat: Re: Lepsze poddasze czy "normalne"???
Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

<j...@g...pl> wrote in message
news:4ea9.00000329.3d863c78@newsgate.onet.pl...
> Witam WAS
> Mam taka oto sytuacje- moge kupic mieszkanie na poddaszu/ w którym sa
fajne
> skosy oraz ciekawy klimat-dotad inny jak dla mnie,mieszkanie owo ma 5
okien
> polaciowych-z których widok jest tylko na niebo:):) i zadnego normalnego-
> prostego okna, oraz drugie mieszkanie ktore jest normalne tzn w bloku na
pietrze
> (bez skosów itd)z przecietnymi widokami. Oby dwa lokale sa w podobnej
cenie.I
> [...]

Patrze na ta dyskusje i juz chcialem sie przylaczyc do opinii, ze takie
poddasze to do niczego. Ale jesli jest mozliwosc aby dodac ze 2-3 okna na
wysokosci pozwalajacej na wygladanie przez nie to nie ma to jak poddasze.
Sadze, ze cena poddasza jest duzo atrakcyjniejsza liczac na m2. Napewno
warto zrobic wentylacje wymuszona i dodatkowe okna. Nie jest to duzy koszt w
porownaniu z cena mieszkania. Sadze, ze 4 okna to jakies 5000 a dobra
wentylacja to jakies 2-3 tys. Oczywiscie wlasciciel budynku musialby sie
zgodzic na przerobki i trzeba by bylo znalesc jakiegos kierownika ale to nie
jest duzy problem. A mieszkanko mialbys jak ta lala.

vpw