Lewactwo to jednak NIE stan umysłu.

41. Data: 2021-12-07 11:30:58

Temat: Re: Lewactwo to jednak NIE stan umysłu.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Twoje życie jest bardzo bogate w przykłady ludzi złych i okrutnych.
> Nie
> dziwi mnie, bo we wszystkich wokół widzisz złą wolę. Ale to jest jakieś
> schorzenie, zdaje się paranoja.

Tak, bardzo bogate. Począwszy od zawistnych nauczycielek, w sposob planowy
narażających mnie (dziecko!) umyślnie na gwałt, wywabiając z pokoju w
hotelu i prowadząc do pokoju 4 młodych obcych mężczyzn i tam zostawiając
,,na chwilę", poprzez nieludzkich lekarzy mówiących mi w sytuacji zagrożenia
niewczesnym porodem o ,,oddaniu płodu na spalenie", poprzez sklepową w
miesnym za komuny, podjudzającą tłum do wyrzucenia mnie na zewnatrz w
połowie 9 miesiąca ciąży tylko dlatego że miałam kartki z innego ,,rejonu"
(i tłum to zrobił!!!). I wiele innych.
Skoro dla ciebie to są wyimaginowane objawy złej woli, to wyobrażam sobie,
na co CIEBIE stać ???

> Miałam dwukrotnie prywatnie prowadzoną ciążę, w tym raz przez większą
> szychę ze szpitala. Jak trafiłam do tego szpitala ze spontanicznie
> rozpoczętym porodem, nikt na nikogo nie czekał, chociaż w obu
> przypadkach moich lekarzy akurat na dyżurze nie było. Skoro wiesz o tym,
> że lekarze z Pszczyny nic nie robili,

Nic nie robili - są ujawnione smsy pacjentki.

> bo czekali na prowadzącego ciążę

Tak było i to też jest ujawnione.

> (żeby ten mógł wziąć od pacjentki pieniądze za pomoc,

Przecież wziął - była ,,JEGO" pacjentką i to jest ujawnione.

> czy po prostu bali
> się?), to zgłoś to do prokuratora, który w Pszczynie na pewno już
> prowadzi dochodzenie, pomóż mu.

Da sobie radę. Tam polecą głowy i etaty. Mam nadzieję, że będzie taka
pokazówka, że się następni mordercy pięć razy zastanowią, zanim zostawią
nastepne kobiety Z BEZWODZIEM bez ratunku!

> Zaraz, zaraz, a może oni czekali na
> księdza, żeby ochrzcił?

Ty JEDNAK masz problem z KK, ale to już twój problem, nie wnikam więc.

> BTW Widzę duży postęp w twoim myśleniu. Zaczynasz porównywać płód
> obarczony letalną wadą do gnijącej nogi, czy zepsutego zęba.

Nie płód, tylko zagrożenie i PROCEDURY, głupia cipo.

> Zrozum
> jednak, że obecne prawo nie pozwala lekarzom tak patrzeć na płód bez
> czaszki. Oni muszą czekać na akcję porodową, na odejście wód,

Tej kobiecie ODESZŁY WODY I NADAL NIC NIE ROBIONO. Przecież właśnie to jest
cały czas nagłaśniane, a ty nie wiesz? Czyli cały czas nie wiesz, o czym
mówisz! LOL

,,Opinię publiczną w Polsce poruszyła nagłośniona w ostatnich dniach
historia 30-letniej kobiety, która we wrześniu trafiła do Szpitala
Powiatowego w Pszczynie w 22. tygodniu ciąży, kiedy odeszły jej wody
płodowe. U płodu już wcześniej stwierdzono wady rozwojowe. Kobieta zmarła w
wyniku wstrząsu septycznego. Rodzina zmarłej stoi na stanowisku, że lekarze
zbyt długo zwlekali z zakończeniem ciąży, co przyczyniło się do zgonu.
Sprawę bada prokuratura, kontrolę w placówce rozpoczął też Departament
Kontroli Narodowego Funduszu Zdrowia."

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2021-11-04/smier
c-ciezarnej-30-latki-z-pszczyny-robert-winnicki-leka
rze-wiedzieli-ze-jest-zagrozenie-sepsa/

I nie pitol mi, że to bzdury, bo to Winnicki mówi. To, co on mowi, to rzecz
stwierdzona i mowiona powszechnie.

Mało tego, lekarze NADAL NIE MAJĄ ZAMIARU NIC ROBIĆ w takich przypadkach.
Co to jest wg ciebie, jeśli nie zmowa i zamiary kolejnych takich
zabojstw?!!!
Kobiety, którym odeszły wody, NIE BĘDĄ RATOWANE???!!!
,,Nikf pani tego w Polsce nie zrobi."
https://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,27824980,w
-poznaniu-o-malo-nie-doszlo-do-tragedii-jak-w-pszczy
nie-szpital.html

> na
> bezpośrednie zagrożenie sepsą. Takie wypracowaliście standardy
> postępowania "medycznego" w takich sytuacjach. Tak ma to właśnie
> wyglądać, że kobieta w takiej ciąży ma żyć jak na bombie zegarowej i
> czekać... Z kraju w środku Europy w XXI wieku zrobiliście Reymontowskie
> Lipce...

To wy, LEWACY, je ,,wypracowaliście". Zabijacie kobiety w ciąży z odpływem
wód, w EWIDENTNYM ZAGROŻENIU SEPSĄ czekając aż same umrą.
Mam nadzieję, że w Pszczynie posypią się głowy!

A z tobą OSTATECZNIE kończę gadkę, bo rzygam od tego, co tu sobą
reprezentujesz i nie pojmuję, jak w ogole z kimś tak PODŁYM I OGRANICZONYM
mogłam rozmawiać.
???

Dam ci jedną radę na koniec. Tyle lat, a widzę, jak ten SZOK POSPOTKANIOWY
u ciebie wciąż świeży i trwa. Przecież to od tego momentu się zaczęło u
ciebie, przedtem byłaś normalna. Nie powiem, żeby mi to jakoś tam nie
pochlebiało, ale to ciebie niszczy, zjada. Uświadom sobie to i daj już
SOBIE SAMEJ spokój. Upłynęło już tyle lat, a ty siebie katujesz tym
wspomnieniem.
LOL

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

42. Data: 2021-12-07 12:10:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.12.2021 o 11:30, XL pisze:
> cały czas nagłaśniane, a ty nie wiesz? Czyli cały czas nie wiesz, o czym

Czekali, aż płód obumrze. Więc nie chrzań. A przykładów temu podobnych
masz wiele, także w linku w tym wątku o przypadku z Białej Podlaskiej, o
którym stwierdziłaś, że nie ma zagrożenia życia ani zdrowia, więc mogli
kobiecie odmówić. Więc mają tam dopiero _czekać_ na to zagrożenie. Na TO
skazujesz kobiety. Ty i tobie podobni twórcy zmian tej ustawy.

> [...]

> SOBIE SAMEJ spokój. Upłynęło już tyle lat, a ty siebie katujesz tym wspomnieniem.

Ty się katujesz. I możesz mnie teraz dołożyć do kolejnych paranoicznych
wspomnień.

I to wcale nie jest śmieszne. Powrotu do zdrowia życzę, serio serio.

--

Ewa

43. Data: 2021-12-07 12:37:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.12.2021 o 11:30, XL pisze:
> Tyle lat, a widzę, jak ten SZOK POSPOTKANIOWY
> u ciebie wciąż świeży i trwa. Przecież to od tego momentu się zaczęło u
> ciebie, przedtem byłaś normalna.

I nie zgrywaj głupa, bo dobrze wiesz jak było - jak tylko ośmieliłam się
potem z tobą na jakiś temat nie zgadzać, to zaczęłaś mi grozić. Jesteś
niezrównoważoną osobą i dlatego masz takie relacje z ludźmi, jakie masz
i spotykasz "samych złych i okrutnych". Google wszystko pamięta, więc
lecz tę mitomanię wreszcie.

--
Ewa

44. Data: 2021-12-07 12:44:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.12.2021 o 12:10, FEniks pisze:

> Czekali, aż płód obumrze. Więc nie chrzań. A przykładów temu podobnych
> masz wiele, także w linku w tym wątku o przypadku z Białej Podlaskiej

Z Białegostoku oczywiście

> [...]
> mogli kobiecie odmówić. Więc mają tam dopiero _czekać_ na to
> zagrożenie. Na TO skazujesz kobiety. Ty i tobie podobni twórcy zmian

Tak jest, macie krew na rękach.

--
Ewa

45. Data: 2021-12-07 13:22:04

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.12.2021 o 20:56, XL pisze:

> No MÓGŁ ICH NIE MIEĆ, pani myśląca inaczej. Mogl byc zdrowy i
> bezproblemowy.

Jak mógł nie mieć, skoro miał?
Jak mógł być zdrowy, skoro nie był zdrowy?

Tobie się wydaje, że lekarze nie wiedzą w jakim stanie jest płód aż do
momentu urodzin? Heloł... mamy XXI wiek... Niesamowite... ty nie tylko
mentalnie żyjesz w średniowieczu, ale też i umysłowo.

> Ten, kto czekał bezczynnie, aż ta kobieta umrze, chociaż miał PRAWO
> przerwać tę ciążę w zaistniałym ewidentnym zagrożeniu życia kobiety:
>
> ,,Dziennik Ustaw

I narazić się na ciąganie po sądach przez fanatyków religijnych i
potencjalne więzienie? A zanim by go wsadzili miałby poprzecinane opony
i powybijane szyby w samochodzie (to bardziej lajtowa wersja).

> Właśnie! - WIEDZĄ WCZEŚNIEJ, a mimo to nie kiwnęli palcem i nie abortowali
> ciąży zagrazającej życiu kobiety!

Nic nie zrobią - źle, zrobią - też źle.
Religianci mają bałagan w głowie, postawili lekarzy pod ścianą, a teraz
jak zwykle są zdziwieni konsekwencjami swoich idiotycznych,
ideologicznych i kompletnie nieprzemyślanych decyzji. Czyli norma dla
religiantów.

> Cóż więc dziwnego, że wiele kobiet/pacjentów PRZED wyrokiem TK
> umarło, jak i PO NIM będzie umierać w męczarniach, skoro W SZPITALACH
> istnieją ludzie tacy jak ty.

Już ci wcześniej tłumaczyłem. Wśród lekarzy też istnieje spora grupa
oszołomstwa religijnego. Oni nie potrzebują specjalnych ustaw
zabraniających aborcji żeby celowo, w imię swojej religijnej ideologii,
pieprzyć swoją robotę. Te ustawy religiantom były potrzebne do związania
rąk normalnym lekarzom.

> tępa i bezduszna, dlatego bronisz potworów w sytuacji ich oczywistej winy znecania
się i
> zaniedbania obowiązków oraz braku podstawowej LUDZKIEJ empatii

Niezła i wyjątkowo trafna samokrytyka. Brawo. Zrobiłaś pierwszy krok.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

46. Data: 2021-12-07 13:32:31

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.12.2021 o 11:30, XL pisze:

> Tej kobiecie ODESZŁY WODY I NADAL NIC NIE ROBIONO.

Dlaczego lekarze musieli czekać, aż odeszły wody?

> I nie pitol mi, że to bzdury, bo to Winnicki mówi.

Gdyby to nie było smutne, to napisałbym, że to jest zabawne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Kto się cieszy, zbyt się spieszy.
Szczepy - nie oglądać.
Unia żywi, Unia radzi. Fałszerze jedzenia.
Zdrowie i jedzenie w rękach mafii.
Zagadka nr 1.