Liebherr czy Amica

1. Data: 2002-06-03 09:07:41

Temat: Liebherr czy Amica
Od: d...@g...pl (Dariusz Milewski) szukaj wiadomości tego autora

Mam "kłopot" z wyborem lodówki. W grę wchodzi Liebherr lub Amica.
Czy ktoś z Państwa użytkuje Liebherr'a? Czy można prosić o informacje
dotyczące serwisu Liebherra?
Za wszelkie info z góry dziękuję.
Darek

1. Data: 2002-06-03 11:00:04

Temat: Re: Liebherr czy Amica
Od: "Vlod" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Mam "kłopot" z wyborem lodówki. W grę wchodzi Liebherr lub Amica.

Mam ten sam problem. Słyszałem od sprzedawcy (sam kupił Liebherra), że
"Liebherr wśród lodówek, to jak Mercedes wśród samochodów" :-)).
Tak na poważnie podobno to dobra firma niemiecka i za to trzeba dopłacić
kilkaset zł więcej. Amica to nasz producent i sam mam ich kuchnie oraz okap
(wszystko OK). Jedno w lodówce Amica mi nie pasuje (a raczej żonie), że
jest tam mała możliwość regulacji wysokości półek - tylko 2 położenia.
Pooglądam jeszcze Boscha i Elektroluxa.
Ciekaw też jestem opinii innych grupowiczów.
Pozdrawiam
Włodek

1. Data: 2002-06-04 00:49:06

Od: "Norman" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vlod" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Pooglądam jeszcze Boscha i Elektroluxa.
> Ciekaw też jestem opinii innych grupowiczów.

No to ja tradycyjnie już polecę gorenje.

Norman

1. Data: 2002-06-04 13:32:25

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Vlod" <v...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> Pooglądam jeszcze Boscha i Elektroluxa.
> Ciekaw też jestem opinii innych grupowiczów.

Ja bym Amici nie wybral bo to nie jest sprzet na lata. I tu nie chodzi o
cene ale o to aby nie bylo z nia problemow za 5-10 lat. Co do regulacji
polek w lodowce. Jestem facetam wiec pewnie sie na tym nie znam, ale polek w
lodowce nie przestawialem nigdy ani ja ani zona. Jak wstawilismy je
pierwszego dnia tak i stoja do dzis. Tu bardziej chodzi o to aby byly
sensownie rozmieszczone ale przekladanie. Po co. Ja gdybym mial pieniadze to
wzialbym Liebherr.

Roznice bys zobaczyl gdybys mial i jedna i druga. Wtedy by sie okazalo, ze
jedna jest cicha druga glosna. Jedna chlodzi szybko druga wolno i jedna to
bez przerwy sie rosi a ta druga jest sucha. Nie tylko za marke sie placi. No
chyba, ze wybierasz Boscha i Siemensa ale wtedy roznice sa 5-10% na tym
samym modelu.

vpw

1. Data: 2002-06-05 06:20:07

Od: Grzegorz <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik vpw napisał:
> [...]
> chyba, ze wybierasz Boscha i Siemensa ale wtedy roznice sa 5-10% na tym

mamy Amice już prawie 2 lata, wcale nie rosi, chłodzi b. dobrze (co
można sobie zresztą wyregulować), jest wystarczająco cicha jak dla mnie,
na ergonomie w środku ja ani żona nigdy nie narzekaliśmy, nie wiem tylko
co będzie za 5,10 lat ?

Grzegorz

1. Data: 2002-06-05 06:25:25

Od: "Tadeusz B." <c...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@g...pl (Dariusz Milewski) napisał(a):

> Mam "kłopot" z wyborem lodówki. W grę wchodzi Liebherr lub Amica.
> Czy ktoœ z Państwa użytkuje Liebherr'a? Czy można prosić o informacje
> dotyczšce serwisu Liebherra?
> Za wszelkie info z góry dziękuję.
> Darek

Ja jestem za Liebherrem (mają też do zabudowy).
Jak poszukasz w hurtowniach to nie będzie dużo drożej - a warto.
Pooglądaj sobie na stronie http://www.aged.com.pl/www_Aged/Aged_Liebherr.html
możesz zadać pytania (odpowiadają szybko!)
T.B.

1. Data: 2002-06-05 06:42:48

Od: "Marek Wojciechowski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>chyba, ze wybierasz Boscha i Siemensa ale wtedy roznice sa 5-10% na tym
>samym modelu.

Właśnie widziałem 2 identyczne lodówki Bosh KGS3722IE i Siemens KG37F22IE,
cena też prawie taka sama (Siemens kilkadziesiąt zł droższy). Która z tych
firm robi lepsze lodówki, i jak wygląda porównanie tych firm z Electrolux-em
? Cenowo Electrolux jest trochę tańszy.

Pozdrawiam Marek.

1. Data: 2002-06-05 07:19:58

Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"vpw" <v...@s...org> wrote in message news:adiqs0$i2h$1@news.onet.pl...
> Ja bym Amici nie wybral bo to nie jest sprzet na lata. I tu nie chodzi o
> cene ale o to aby nie bylo z nia problemow za 5-10 lat.
Za 5-10 lat mozna kupic druga. Roznica w cenie miedzy Amica i Liebherr jest
prawie dwukrotna. Wole po paru latach wymienic lodowke na nowa.
Co do regulacji
> polek w lodowce. Jestem facetam wiec pewnie sie na tym nie znam, ale polek
> lodowce nie przestawialem nigdy ani ja ani zona.

Czasem bywa tak, ze masz sporo wysokich rzeczy. Zamiast wywalac jedna polke
wole je poprzekladac. Wiecej sie zmiesci.

> Roznice bys zobaczyl gdybys mial i jedna i druga. Wtedy by sie okazalo, ze
> jedna jest cicha druga glosna. Jedna chlodzi szybko druga wolno i

Nie wiem, nie mam jakiejs super hiper lodzi. Wczesniej mialam Candy teraz
Amice do zabudowy. Jedna i druga jest cicha. Amici nie slychac wogole odkad
jest zabudowana. Wczesniej niby cos tam dalo sie slyszec, bo kuchnie mam
otwarta.

Joanna

1. Data: 2002-06-05 18:49:44

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Jun 2002, Marek Wojciechowski wrote:

> Właśnie widziałem 2 identyczne lodówki Bosh KGS3722IE i Siemens KG37F22IE,
> cena też prawie taka sama (Siemens kilkadziesiąt zł droższy). Która z tych
> firm robi lepsze lodówki,

Jak już sam zauważyłeś - to są dokładnie te same lodówki. Wybierz tę,
której estetyka bardziej Ci odpowiada.

> i jak wygląda porównanie tych firm z Electrolux-em
> ? Cenowo Electrolux jest trochę tańszy.

Oczywiście Bosch/Siemens lepszy.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-06-06 08:48:51

Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie widziałem 2 identyczne lodówki Bosh KGS3722IE i Siemens KG37F22IE,
> cena też prawie taka sama (Siemens kilkadziesiąt zł droższy). Która z tych
> firm robi lepsze lodówki,?

Bosh i Siemens stanowią jeden koncern, nie wiem więc czy ich sprzęt będzie
się róźnił, szczególnie jeśli chodzi o jakość.

Arek S.

wiertarka Bosch
Kolor BUK.
zmywarka - dylemat ?