Likwidacja PFRON-u

11. Data: 2005-12-13 06:12:58

Temat: Re: Likwidacja PFRON-u
Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie należy zapominać, że nasz system obliczania głosów jest systemem
> oszukańczym co powoduje, ze nie jest to (i tak beznadziejny) system
> "proporcjonalny", jak zapewnia konstytucja.
>
> Otóż NIE MA POTRZEBY zdobucia ponad 50% głosów w wyborach by uzyskać
> większość w Sejmie...

Sposob przeliczania liczby glosow oddanych przez wyborcow na jakas partie na
liczbe jej poslow w Sejmie to odrebna sprawa. Obecnie stosowany u nas
dodatkowo zwieksza liczbe poslow nalezacych do partii, ktora zdobyla
najwieksze poparcie w wyborach.

Leszek

12. Data: 2005-12-13 08:01:30

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

We wtorek 13-grudnia-2005 o godzinie 07:12:58 LECH DUBROWSKI
napisał/a

>Sposob przeliczania liczby glosow oddanych przez wyborcow na jakas partie na
>liczbe jej poslow w Sejmie to odrebna sprawa.

Nie wiem, co w tym "odrębnego". Nie bawmy się w eufemizmy - to
zwyczajne oszustwo.

13. Data: 2005-12-13 08:15:29

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, co w tym "odrębnego". Nie bawmy się w eufemizmy - to
> zwyczajne oszustwo.

Tak, to oszustwo jest powszechnie stosowane we wszystkich krajach, w ktorych
odbywaja sie jakiekolwiek wybory.

Leszek :)

14. Data: 2005-12-13 08:20:24

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> Nie wiem, co w tym "odrębnego". Nie bawmy się w eufemizmy - to
> zwyczajne oszustwo.
--------------
Taaaaaak. Ja wiem. To polega na tym, że w panującym systemie wyborczym,
wybierani są również tacy, na których nikt nie głosował.
Z resztą zgadzam się całkowicie i również nie uczestniczę w tego rodzaju
"patriotycznych" igrzyskach.

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt

15. Data: 2005-12-13 08:30:12

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

We wtorek 13-grudnia-2005 o godzinie 09:15:29 LECH DUBROWSKI
napisał/a

>Tak, to oszustwo jest powszechnie stosowane we wszystkich krajach, w ktorych
>odbywaja sie jakiekolwiek wybory.

Nie.

W krajach, w których nie głosuje się na listy partyjne, tylko na ludzi
takich oszustw się nie robi.

Dlatego to, co mamy jest oszustwem - my nie wybieramy posłów, my
wybieramy listy partyjne, a to nie to samo. A na dodatek wszystko
liczone jest w oszukańczy sposób.

16. Data: 2005-12-14 13:57:35

Od: "Tomasz Malinowski" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

jagna pisze:
> Ostre protesty łącznie z wyprowadzeniem wózkowiczów na ulicę
> zapowiedziała Pani Prezes Funduszu Aktywnej Rehabilitacji Elżbieta
> Głogowska oraz Pani Krystyna Mrugalska z Polskiego Stowarzyszenia
> na rzecz osób z upośledzeniem umysłowym.

To związek zawodowy pracowników PFRON ma teraz dwie nowe liderki?

Tomek

17. Data: 2005-12-14 14:24:08

Od: "Tomasz Malinowski" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Andrzej Gintowt pisze:
> Tak sobie myślę, że być może bardziej skuteczną formę działania można by
> pokazać, gdyby PFON, wzorem organizacji swoich odpowiedników w innych
> krajach, doprowadziło do tego, by władza ustawodawcza i wykonawcza Państwa
> uznała tę organizację za to czym ma ona być: przedstawicielką polskiej
> społeczności ON.

Dobra droga, tyle, że dość długa, bo budowa czegoś, co się nazywa
społeczeństwem obywatelskim jest żmudna i wymaga czasu.
Pracuję (społecznie) w PZN, ale na dość niskim szczeblu i do PFON mi daleko.
Jednak wiem, jak trudno jest zachęcić ludzi do aktywności, do dbania o swoje
interesy, a dopóki Pani Mrugalska - i reszta - nie poczuje oddechu tych,
których reprezentuje, dopóty będzie działała w sobie wiadomych celach.

Tomek

18. Data: 2005-12-14 18:48:05

Temat: Odp: Likwidacja PFRON-u
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz Malinowski <t...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:dnp89h$fs3$...@i...gazeta.pl...
> Witam!

> To związek zawodowy pracowników PFRON ma teraz dwie nowe liderki?
>

> --
> Pozdrawiam
> Tomek

Prezesem Zarządu PFRON; jest Pan Roman Sroczyński;
Prezesem Zarządu FAR; jest Pani Elżbieta Głogowska;
Prezesem Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem
Umysłowym ; jest Pani Krystyna
Mrugalska.

Czy te organizacje są związkami zawodowymi a wymienione osoby
liderami *tych związków* nie wiem ale chyba nie.
Prezesami jakichś związków są Pan Lepper, Śniadek, być może są jeszcze
jakieś inne osoby, ale to nie ma żadnego związku z moim postem, który
napisałam w języku polskim a nie Idysz.

Ukłony

J.

19. Data: 2005-12-16 18:45:08

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik scorpio <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:dnklqp$8j8$...@n...news.tpi.pl...
> Niech wreszcie zlikwiduja ten PFRON, nie bede plakal po tym - mniej o 1000
> darmozjadow
> pzdr
> scorpio

Problem nie polega na likwidacji 1000 darmozjadów /stanowisko Pana
s...@p...onet.pl / gdyż w to miejsce rząd natychmiast stworzy
tysiące nowych tzw. *miejsc pracy* którzy będą kolejnymi darmozjadami.
Dofinansowanie paliwa rolniczego tylko po to, by organizacje chłopskie,
partie polityczne / PSL, Samoobrona / poparły rząd mniejszościowy .
Aby taka instytucja finansowania rolników powstała, działała, być może
będzie potrzeba 10 000 nowych *miejsc pracy* /darmozjadów/
Generalne stanowisko rządzących Polską i Polakami polega na tym, aby
ludzi starych, chorych, niepełnosprawnych nie leczyć. Gdyż ludzie
ci są już niepotrzebni. Stąd już tylko pierwszy krok do ideologii Fryderyka
Nietzsche zawartej w jego *arcydziele* " Narodziny tragedii" gdzie
autor po raz pierwszy przedstawił podstawy etyki opartej na uznaniu siły
a pogardzie słabości. Był to pierwszy krok, do narodzin tragedii,
uzasadniał podpalenie świata a w rezultacie największej tragedii w dziejach
świata.

Ukłony

J.

20. Data: 2005-12-16 19:04:46

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dianaza <d...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dnkp9v$kq6$...@n...news.tpi.pl...

Wyborczej
> ----------
> Witam,
> cały tekst można przeczytać poniżej:

37.html

> Pozdrawiam
> Bogusława

Szanowna Pani Bogusława;

Bardzo dziękuję za przekazanie na grupę tekstu związanego
z likwidacją PFRON. / GW/
Problem w tym, ze Gazeta Wyborcza nie jest wykładnią prawa, ani nie
reprezentuje rządu, choć nie jest tajemnicą, że GW robi więcej niż
wszystko
aby taki opinio communis w Polsce pokutował.

Ukłony

J.

Potrzeby i sentyment
Program Anny Dymej w TVP.
Normalnie czyli jak?
PRZEPIĘKNE FILMY HDTV na DVD - WYSYŁKA GRATIS!
PRZEPIĘKNE FILMY HDTV na DVD - WYSYŁKA GRATIS!