Liliowce

1. Data: 2006-02-25 09:41:13

Temat: Liliowce
Od: _rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam pytanie czy ktoś dysponuje ofertą liliowców A. Jasińskiego
nowszą niż na 2004 rok? Jeśli tak to bardzo proszę o kontakt na priv.

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_raistand

2. Data: 2006-02-25 10:56:34

Temat: Re: Liliowce
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mam pytanie czy ktoś dysponuje ofertą liliowców A. Jasińskiego
> nowszą niż na 2004 rok? Jeśli tak to bardzo proszę o kontakt na priv.

Zapoznaj się najpierw z ofertą Waldka, będziesz miał porównanie.
Nasionka liliowców które niedawno wysłałem Leonowi, już kiełkują.
Zamknąłem je w lodówce, aby trochę ostygły, jeszcze nie wiosna.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2006-02-25 11:11:56

Od: _rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):

> Zapoznaj się najpierw z ofertą Waldka, będziesz miał porównanie.

Ale mi chodzi o to co, o co zapytałem.

PS

A Waldek ma spisaną ofertę?

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_raistand

4. Data: 2006-02-25 11:15:01

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Waldek ma spisaną ofertę?
>
> --
> pozdrawiam
>
> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_raistand

Nie wiem, jak tu zajrzy, to Ci odpowie.Jeśli chcesz siać lilie,
podaj adres, kwitną w trzecim roku, ale zdarza się,że w drugim.
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2006-02-26 08:39:13

Od: leo <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):

> [...]
> Nasionka liliowców które niedawno wysłałem Leonowi, już kiełkują.
> Zamknąłem je w lodówce, aby trochę ostygły, jeszcze nie wiosna.

Siedzą w ziemi, nie widać jeszcze zielonego na wierzchu, ale też nie
grzebię w nich zbytnio żeby nie zniszczyć czegoś co rośnie.

A pierwsze z wysianych lilii już wypuszczają (od przedwczoraj, i robią
to bardzo energicznie) pierwsze liście właściwe. Niedługo doniczce nie
będzie trawy tylko porządne roślinki :D

pozdr
leo

jeszcze raz o tunbergii