Re: Limo pod okiem

Data: 2002-09-16 17:51:05
Temat: Re: Limo pod okiem
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

On Sun, 15 Sep 2002 17:34:11 +0200, Asia Jedrychowska
<a...@a...net> wrote:

>my?lisz, ?e tylko facet mo?e by? powodem si?ca pod okiem? ;)
>
>a. co w liceum grywa?a w hokeja i jak raz zarobi?a kijem hokejowym w
>policzek, tak przez dwa tygodnie nie chcia?o zej?? ;)

a moj synus, jak mial cos 2 1/2 roku podszedl dziewczynie, co
mopem kuchenna podloge myla pod mopa i zarobil, malenstwo, pod
oko...na drugi dzien lecielismy my oba - mamunia i synus malenki
3 samolotami, przez dwa kontynenty , wsdor tysiecy ludzi
(lotnisko we Frankfurcie - cos 5 godzin czekania...), a
jechalismy...tak, tak - do Babci...ludzie zerkali delikatnie na
chlopaczka a strasznym wzrokiem i dlugo na mnie...zawsze zbieram
razy za innych ;)

Krysia
K.T. - starannie opakowana