Linux dla niepełnosprawnych?

1. Data: 2005-01-18 16:19:41

Temat: Linux dla niepełnosprawnych?
Od: "Radzio" <w...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za "Dziennikiem Internetowym":

Pojawiło się polskie tłumaczenie przewodnika użytkownika linuksowej
dystrybucji Ubuntu, pochodzącej z Republiki Południowej Afryki. Ubuntu
bazuje na systemie Debian Linux.

Do głównych zalet tego systemu należy rozbudowany system wsparcia dla
osób niepełnosprawnych, szybka, "odchudzona" instalacja oraz objętość
nośnikowa - cała dystrybucja zajmuje 1 CD. Resztę można doinstalować z
Internetu.

Próbował ktoś tego???

Pozdrawiam,
radzio

--
Klub Zbuntowanych Kaleczniaków
www.kzk.prv.pl

2. Data: 2005-01-18 16:39:07

Temat: Re: Linux dla niepełnosprawnych?
Od: "Radzio" <w...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

sorry, że nie podałem wcześniej. Oto link do przewodnika:

http://dhost.info/byte/ubuntu.html

pozdrawiam,
radzio

3. Data: 2005-01-19 11:54:18

Od: Judash <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radzio napisał(a):
> sorry, że nie podałem wcześniej. Oto link do przewodnika:
>
> http://dhost.info/byte/ubuntu.html
>
> pozdrawiam,
> radzio

Witaj. Ja zainstalowalem Linux Mandrake 10.1 ktory tez posiada obcje dla

osob niwpelnosprawnych. Mysle, ze nawet bardziej rozbudowane niz w XP .
Wszystko w jezyku polskim.

Proszę o kontakt byłego lub obecnego użytkownika wózka elektr.Meyra 3.037
SPRZĘT TEŻ MOGĄ ZABRAĆ...
podejmę się przepisywania tekstów,pisania podań , redagowania tekstów lub innej pracy w domu
Poszukujemy pomocników- koordynatorów
Sprzęt ortopedyczny - procedura załatwiania