podejmę się przepisywania tekstów,pisania podań , redagowania tekstów lub innej pracy w domu

1. Data: 2005-01-18 13:33:10

Temat: podejmę się przepisywania tekstów,pisania podań , redagowania tekstów lub innej pracy w domu
Od: "lodzia" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję pracy w niepełnym wymiarze czasu, którą mogłabym wykonywać w domu,
mam wykształcenie ekonomiczne i stały dostęp do internetu. Będę wdzięczna za
pomoc. Mogłaby to byc praca chałupnicza o ile jeszcze takie istnieją.

2. Data: 2005-01-20 18:42:54

Od: waldek <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>pomoc. Mogłaby to byc praca chałupnicza o ile jeszcze takie istniej?.
------
mialbym deczko takiej malej dorywczej robotki :) - takiej z doskoku od
czasu do czasu - masz moze gdzies spis rzeczy (znany jako cv :o)
ktorymi smigasz dobrze - bym sie mogl zorientowac jakimi tematami
oprocz wymieniony w temacie moglabys sie zajac?

pozdro
wald

Why don't you get in the car? :o)
open your ears : http://mp3.wp.pl/p/strefa/posluchaj/lofi,64350.html
open your eyes : http://www.kunstgallery.de/videos/balmer.mpeg
open your mind : http://www.masskilling.com/

Poszukujemy pomocników- koordynatorów
Sprzęt ortopedyczny - procedura załatwiania
hostele
Prywatna - Publiczna Biblioteka
rozpoczęcie działalności gospodarczej