Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: "cbnet" <c...@n...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: List bez cenzury z innego kraju - tam się mówi więcej.
Date: Fri, 16 Apr 2010 02:52:16 +0200
Organization: ATMAN
Lines: 38
Message-ID: <hq8bsh$h67$1@node1.news.atman.pl>
References: <4bc5efd0$0$19179$65785112@news.neostrada.pl>
<hq58at$r03$1@news.dialog.net.pl> <hq58gh$r03$2@news.dialog.net.pl>
<hq7ap8$5pu$1@news.task.gda.pl> <1g06u0zt5gcyz$.dlg@trenerowa.karma>
<4bc7336c$0$17613$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: host-80-238-120-207.jmdi.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1271378641 17607 80.238.120.207 (16 Apr 2010 00:44:01
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Apr 2010 00:44:01 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Antivirus: avast! (VPS 100415-1, 2010-04-15), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:532569
Ukryj nagłówki
Genialne zdjęcia.
Wygląda to jakoś dziwnie.
Samolot leciał ok. 100 m/s.
Podwozie musiał mieć wypuszczone już na kilkanaście sekund
przed spodziewanym lądowaniem na pasie lotniska, więc [okiem laika]
wygląda to jakby pilot spodziewał się pasa za wcześnie.
Przed zderzeniem z drzewem i utratą skrzydła leciał poziomo
i prawdopodobnie się wznosił, po czym utrata nośności na lewym
skrzydle spowodowała lekki przechył na lewo.
Następnie w ciągu zaledwie ok. jednej sekundy samolot został
wyprowadzony do poziomu i przechyłu na prawo.
W tym momencie nie miał już szans aby się wznosić, gdyż brak
pełnej nośniści na lewym skrzydle i opuszczone lotki na prawym
ściągnęły go z lotu wznoszącego w dół.
Rozbił się prawdopodobnie lecąc w przechyleniu w prawo,
z opuszczonymi lotkami (tak jak do lądowania) na prawym
skrzydle i wzniesionymi na lewym.
Od momentu zderzenia i utraty sterowności do chwili zderzenia
z ziemią minęło ok. 3-4 sekund.
To były ostatnie chwile osób na pokładzie które wiedziały już,
że jest bardzo, bardzo źle.
Reasumując: jakiś dziwny manewr z tym przechyleniem w prawo.
Pewnie to wynik próby ratowania się po utracie części skrzydła
oraz sterowności.
--
CB
Stalker:
>> To jest ciekawe (polecam przyjrzeć się zdjęciom w dużej rozdzielczości)
>> http://www.tvn24.pl/-1,1652252,0,1,do-przechylu-dosz
lo-po-zderzeniu-z-duzym-drzewem,wiadomosc.html
|