Data: 2010-04-16 00:52:16
Temat: Re: List bez cenzury z innego kraju - tam się mówi więcej.
Od: "cbnet" <c...@n...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Genialne zdjęcia.
Wygląda to jakoś dziwnie.
Samolot leciał ok. 100 m/s.
Podwozie musiał mieć wypuszczone już na kilkanaście sekund
przed spodziewanym lądowaniem na pasie lotniska, więc [okiem laika]
wygląda to jakby pilot spodziewał się pasa za wcześnie.
Przed zderzeniem z drzewem i utratą skrzydła leciał poziomo
i prawdopodobnie się wznosił, po czym utrata nośności na lewym
skrzydle spowodowała lekki przechył na lewo.
Następnie w ciągu zaledwie ok. jednej sekundy samolot został
wyprowadzony do poziomu i przechyłu na prawo.
W tym momencie nie miał już szans aby się wznosić, gdyż brak
pełnej nośniści na lewym skrzydle i opuszczone lotki na prawym
ściągnęły go z lotu wznoszącego w dół.
Rozbił się prawdopodobnie lecąc w przechyleniu w prawo,
z opuszczonymi lotkami (tak jak do lądowania) na prawym
skrzydle i wzniesionymi na lewym.
Od momentu zderzenia i utraty sterowności do chwili zderzenia
z ziemią minęło ok. 3-4 sekund.
To były ostatnie chwile osób na pokładzie które wiedziały już,
że jest bardzo, bardzo źle.
Reasumując: jakiś dziwny manewr z tym przechyleniem w prawo.
Pewnie to wynik próby ratowania się po utracie części skrzydła
oraz sterowności.
--
CB
Stalker:
>> To jest ciekawe (polecam przyjrzeć się zdjęciom w dużej rozdzielczości)
>> http://www.tvn24.pl/-1,1652252,0,1,do-przechylu-dosz
lo-po-zderzeniu-z-duzym-drzewem,wiadomosc.html
|