List do "Niebieskiej Linii"

41. Data: 2015-04-19 07:13:47

Temat: Re: List do "Niebieskiej Linii"
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> ja wiem jedno i drugie

A zechcesz się podzielić swoja wiedzą...?
No chyba, że to tajemnica.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://www.leotar.friko.pl/

42. Data: 2015-04-19 07:21:18

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-19 o 07:08, LeoTar pisze:

> Nie lubisz filozofii?
> Ja też kiedyś nie przepadałem za nią. :-)

nie po drodze mi z wiara

--
gazebo

43. Data: 2015-04-19 07:24:11

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-19 o 07:13, LeoTar pisze:

> A zechcesz się podzielić swoja wiedzą...?
> No chyba, że to tajemnica.

a w jakim to temacie? dyszenia (do sluchawki)?

--
tylko, ze ja nie jestem kobieta

44. Data: 2015-04-19 07:31:07

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-19 o 06:10, LeoTar pisze:

> Ależ nie ma się czego bać ani wstydzić. Dzięki prostytucji kobiet,
> mającej charakter nieomalże sakralny, przetrwał nasz gatunek. Nie można
> jednakże utrzymywać tego w tajemnicy gdyż jakakolwiek tajemnica kreuje
> patologiczny układ niewolniczy którego ofiarami staja się oboje, i
> Kobieta i Mężczyzna. Czas wiec skończyć z tajemnicami i zakazami by
> wyzwolić Umysł Człowieka.

"Bo najlepszy sposób na kobietę,
zrobić sobie z włosów bransoletę,
a więc noś, noś bracie długie włosy jak my"

--
gazebo

45. Data: 2015-04-19 11:33:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ nie ma się czego bać ani wstydzić. Dzięki prostytucji kobiet

Ależ o tym proszę bardzo, jeśli musisz. Oszczędź nam tylko wyłuszczania
sposobów na walkę z tym procederem.

Ewa

46. Data: 2015-04-19 13:49:32

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> nie po drodze mi z wiara

Źle, że nie odróżniasz filozofii od wiary.

47. Data: 2015-04-19 14:54:00

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-19 o 13:49, LeoTar pisze:

> Źle, że nie odróżniasz filozofii od wiary.

1. Ta filozofia jest dobra i prawdziwa, która:
a) nie niszczy zdrowego rozsądku,
b) ma za sobą historię filozofii,
c) ma za sobą powagę Kościoła katolickiego.

i tak juz mam serce podparte, nie moge sie smiac do rozpuku

--
gazebo

48. Data: 2015-04-19 15:00:31

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> Ależ o tym proszę bardzo, jeśli musisz. Oszczędź nam tylko wyłuszczania
> sposobów na walkę z tym procederem.
>
> Ewa

Utrzymywanie tego procederu oznacza podtrzymywanie niewolnictwa i
mężczyzn i kobiet w zamian za złudzenie sprawowania władzy nad płcią
przeciwną, poczucie bycia tym lepszym. Oznacza to niestabilną równowagę
płci opartą na rywalizacji (i braku zaufania) kto kogo sobie
podporządkuje i chwilowo poczuje się dzięki temu lepszym. Wynikiem tego
jest postępujący rozpad i upadek rodziny oraz coraz częściej występujące
problemy z płodnością. Efektem walki o dominację w parze
kobieta-mężczyzna jest również postępująca degradacja środowiska
naturalnego i coraz bardziej postępujące zatruwanie rodzaju ludzkiego co
stanowi zagrożenie dla biologicznego trwania gatunku.

By tego uniknąć należy wyeliminować przyczynę tej walki o władzę,
przyczynę, która wywołuje brak poczucia własnej wartości, dążenie do
bycia - we własnym przekonaniu - coraz lepszym oraz potęgujący się brak
zaufania między osobnikami żeńskimi i męskimi. Ponieważ przyczyną braku
poczucia własnej wartości jest nierozwiązany kompleks Edypa/Elektry więc
należy usunąć jego przyczynę, którą jest brak wychowania seksualnego i
inicjacji seksualnej dzieci wśród rodziców.

Oczywiście, możesz się ze mną nie zgodzić, możesz nadal uprawiać
prostytucję małżeńską (o ile masz z kim) by sprawować złudną kontrolę
nad mężczyzną, ale nie dziw się, że tacy jak ja, a jest ich coraz
więcej, będą aktywnie temu przeciwdziałać. Jestem przekonany, że pojawi
się wiele światłych kobiet, które zrezygnują z tej złudnej władzy nad
mężczyzn i podpiszą sie pod moim pomysłem.

49. Data: 2015-04-19 15:03:08

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> a w jakim to temacie? dyszenia (do sluchawki)?

W tym, co to się chwaliłeś, że wiesz i jedno i drugie.

50. Data: 2015-04-19 15:10:52

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-19 o 15:03, LeoTar pisze:

> W tym, co to się chwaliłeś, że wiesz i jedno i drugie.

nie wiesz co to posapywanie badz orgazm? google twoim przyhacielem

--
gazebo

Jak co wtorek? KRZYSZTOF STANOWSKI
Uwaga na wściekłe zwierzęta