List do "Niebieskiej Linii"

51. Data: 2015-04-19 15:11:05

Temat: Re: List do "Niebieskiej Linii"
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> 1. Ta filozofia jest dobra i prawdziwa, która:
> a) nie niszczy zdrowego rozsądku,

A co to jest "zdrowy rozsądek"?

> b) ma za sobą historię filozofii,

Historia filozofii to historia poszukiwania kamienia filozoficznego,
historia różnych idei, które ewoluowały. I nie mieszaj historii
filozofii z samą filozofią.

> c) ma za sobą powagę Kościoła katolickiego.

Potrzebujesz więc do życia wiary w autorytet zewnętrznego Boga. Nie
wierzysz we własne siły, w samego siebie. Jak możesz więc powoływać się
na swój "zdrowy rozsądek" skoro nie wierzysz w to, że masz wiedzę
pozwalającą Ci kierować własnym życiem?

> i tak juz mam serce podparte, nie moge sie smiac do rozpuku

A co Cię tak bawi?

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://www.leotar.friko.pl/

52. Data: 2015-04-19 15:13:46

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> nie wiesz co to posapywanie badz orgazm? google twoim przyhacielem

Dość mizerny to orgazm jeśli jego miarą ma być hałaśliwość posapywania.

53. Data: 2015-04-19 15:17:04

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-19 o 15:11, LeoTar pisze:

> [...]
> wierzysz we własne siły, w samego siebie. Jak możesz więc powoływać się
> na swój "zdrowy rozsądek" skoro nie wierzysz w to, że masz wiedzę

nie widzisz sprzecznosci miedzy moim stwierdzeniem, ze z wiara mi nie po
drodze a przypisywaniem mua owych trzech punktow?

> A co Cię tak bawi?

owa filozofia

--
gazebo

54. Data: 2015-04-19 15:19:08

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-19 o 15:13, LeoTar pisze:

> Dość mizerny to orgazm jeśli jego miarą ma być hałaśliwość posapywania.

nie doczytales - udawanie orgazmu

--
gazebo

55. Data: 2015-04-19 16:27:39

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> nie widzisz sprzecznosci miedzy moim stwierdzeniem, ze z wiara mi nie po
> drodze a przypisywaniem mua owych trzech punktow?

Mącisz. Zdecyduj się więc.

> owa filozofia

Która?

56. Data: 2015-04-19 16:28:52

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> nie doczytales - udawanie orgazmu

I nie zamarzyło Ci się by nie musieć udawać?

57. Data: 2015-04-19 16:41:44

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2015 o 16:27, LeoTar pisze:

> Mącisz. Zdecyduj się więc.

> Która?

Panie Władku, w jednym ze swoich wpisów wyraził Pan kolejną wątpliwość,
czy dziecko po odbyciu obrzędu inicjacji w trójkącie dziecko-rodzice,
zamiast osiągnąć dojrzałość emocjonalną i opuścić dom rodzinny, nie
przejdzie na 'ciemną stronę mocy' i nie zapragnie fizycznie pozbyć się
rodzica tej samej płci, aby posiąść tego drugiego. Mógły Pan rozwinąć
ten wątek?

58. Data: 2015-04-19 16:54:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Apr 2015 16:41:44 +0200, CookieM napisał(a):

> [...]
> przejdzie na 'ciemną stronę mocy' i nie zapragnie fizycznie pozbyć się
> rodzica tej samej płci, aby posiąść tego drugiego. Mógły Pan rozwinąć

...o majątek 3-]
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

59. Data: 2015-04-19 16:57:36

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-19 o 16:41, CookieM pisze:
> zamiast osiągnąć dojrzałość emocjonalną i opuścić dom rodzinny, nie
> przejdzie na 'ciemną stronę mocy' i nie zapragnie fizycznie pozbyć się
> rodzica tej samej płci, aby posiąść tego drugiego. Mógły Pan rozwinąć

A co gdy zapragnie pozbyć się rodzica przeciwnej płci, bo inicjacja się
dziecku nie spodoba?

60. Data: 2015-04-19 17:05:19

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> [...]
> przejdzie na 'ciemną stronę mocy' i nie zapragnie fizycznie pozbyć się
> rodzica tej samej płci, aby posiąść tego drugiego. Mógły Pan rozwinąć

Musiał Pan pomylić mnie z kimś innym - nigdy takiej wątpliwości nie
wyrażałem. Twierdzę natomiast, że jeżeli matka uzależni od siebie syna
emocjonalnie to inicjacja nie może się odbyć gdyż wówczas syn istotnie
będzie chciał się stać jej seksualnym partnerem i zabije ojca. Podobnie
może postąpić córka z matką jeżeli ojciec uzależnił ja od siebie
emocjonalnie. Jakiekolwiek emocjonalne uzależnienie dziecka od rodzica
prowadzi do fizycznej wręcz walki dziecka o rodzica uzależniającego (syn
walczy o matkę, córka walczy o ojca). I w takiej sytuacji inicjacja w
trójkącie jest niedopuszczalna.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://www.leotar.friko.pl/