List do papieża Jana Pawła Drugiego. Pocztą niedyplomatyczną

1. Data: 2023-01-02 20:30:15

Temat: List do papieża Jana Pawła Drugiego. Pocztą niedyplomatyczną
Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Podsiadło

List do papieża Jana Pawła Drugiego. Pocztą niedyplomatyczną

Widuję pana w telewizji, zwykle stoi pan w oknie z rękami
rozłożonymi bezradnie nad tłumem strojąc miny. Gdyby
zaprowadzić ociężałą trzodę na skraj przepaści i zepchnąć, czy
pańskie pół Europy małpoludów nie stałoby się lotnym ptactwem?
Być papieżem - cóż za smutek; być tak śmiesznym jak najgrubszy
w klasie uczeń albo ten, któremu wąs nie sypnął się razem z innymi.

Jak radzi pan sobie z dogmatem o nieomylności, gdy zdarzy się
panu pomylić w rachunkach? Poza chęcią kpiny ten problem
prawdziwie mnie zajmuje. Starałem się lubić pana, chociaż wiersze
pana nie są zbyt udane a wasi kapłani, mówiąc bez ogródek,
wpychają ryj wszędzie.

Jednak pańskie słowa brzmiące ,,Nie jesteśmy pacyfistami;
pragniemy pokoju, ale nie za każdą cenę" sprawiły, że pragnę
napisać to, co następuje. Za pacyfistów nikt was nie uważa. Pokoju
nie czyni się strojeniem min. Proszę zabrać swoich misjonarzy z
Afryki i Azji. Kiedy milczeć wystarczy by kłamać, mówić ,,wiem"
jest zbrodnią.

--
pzdr
Roman

2. Data: 2023-01-02 21:38:17

Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka napisał(a):
> . Proszę zabrać swoich misjonarzy z
> Afryki i Azji.

Kto poprowadzi szkoły w afryce/azji?

"ż" zrobią zrzutkę? Wątpię.

cyt.
był stałym felietonistą ,,Tygodnika Powszechnego

Może nikt już nie chce czytać judeopolonika powszechnego?

Tyczka? Załóżcie prenumeratę, wspomóżcie gazetę.

3. Data: 2023-01-02 21:44:48

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 2.01.2023 21:38, alojzy nieborak wrote:

> [...]
>

> Może nikt już nie chce czytać judeopolonika powszechnego?
>

> Tyczka? Załóżcie prenumeratę, wspomóżcie gazetę.

Skup się na treści, a nie pociskaniu pierdół nie na temat. Potrafisz?

--
pzdr
Roman

4. Data: 2023-01-02 23:12:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

alojzy nieborak <a...@g...com> wrote:

> Kto poprowadzi szkoły w afryce/azji?

I szpitale.

> "ż" zrobią zrzutkę? Wątpię.

,,Ż" nawet na swoich nie zrobili zrzutki - jawnie wypięli się na statek z
,,ż" dziećmi i uciekinierami przed ,,ż"-skim Hitlerem.
A w Israelu na biednych pobratymców, którym udało się tam zbiec przed owym
zbrodniarzem, wołali ,,O, MYDŁO PRZYJECHAŁO!"
To co im tam Afryka i Azja.

> cyt.
> był stałym felietonistą ,,Tygodnika Powszechnego
>

> Może nikt już nie chce czytać judeopolonika powszechnego?

Tyczki i inne cwietki chcom ?

> Tyczka? Załóżcie prenumeratę, wspomóżcie gazetę.

O to to ?

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

5. Data: 2023-01-03 00:04:30

Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 2 stycznia 2023 o 21:44:50 UTC+1 Roman Tyczka napisał(a):

> Skup się na treści, a nie pociskaniu pierdół nie na temat. Potrafisz?

Porzućta kościół i przerzućta się na naszych "ż" proroków z tefauenów albo CNN`nów!

https://youtu.be/d4R_p-qG0wQ

Gościu gada o swoim fachu.
... obalim trampa
... teraz grzejem kowida, a jak skończy się kowid, zaczniem grząć
globalne ocielnenie, do zerzygania zaczniemy puszczać topniejące lodowce...

Natomiast z tefauenów polecam wywiad z tefauenoskim nadszyszkownikiem
który gadał: nasz widz nie jest zbyt wymagający.

Ale wy Tyszka zaprenumerujcie GWno i judeopolonika powszechnego, jednak
nam tego nie stręczcie.

6. Data: 2023-01-03 09:47:01

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 2.01.2023 23:12, XL wrote:
> O to to ?

O, skoro dzida odzyskałaś głos to wracaj i odpisuj tam gdzie wczoraj
nasrałaś zasłony dymne, żeby się nie kompromitować. A ja idę i porządnej
kawy sobie zrobię w tym czasie.

--
pzdr
Roman

7. Data: 2023-01-03 16:12:10

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.01.2023 o 20:30, Roman Tyczka pisze:
> Jacek Podsiadło
> List do papieża Jana Pawła Drugiego. Pocztą niedyplomatyczną
>
> Widuję pana w telewizji, (...) <- szyderstwa i zazdrość

Zwykłe pierdy.

> Jak radzi pan sobie z dogmatem o nieomylności, gdy zdarzy się
> panu pomylić w rachunkach? (...)

Nieomylność papieża polega na zupełnie czym innym.
Zapoznaj się dokładnie z tym dogmatem.

> (...) pragnę napisać to, co następuje.
> Za pacyfistów nikt was nie uważa. Pokoju
> nie czyni się strojeniem min. Proszę zabrać
> swoich misjonarzy z Afryki i Azji.

Ale ty nie masz tu nic do gadania w tej sprawie.

> Kiedy milczeć wystarczy by kłamać,
> mówić ,,wiem" jest zbrodnią.

Może lepiej się w ogóle nie odzywaj,
bo poeta z ciebie taki jak z koziej
doopy trąba.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

8. Data: 2023-01-03 18:13:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> wrote:

> Nieomylność papieża polega na zupełnie czym innym.
> Zapoznaj się dokładnie z tym dogmatem.

Nie jest w stanie, nawet gdyby mu podać sens dogmatu jak krowie na granicy,
ale może ktoś kumaty skorzysta:

,,(...) Za zgodą świętego Soboru nauczamy i definiujemy jako dogmat
objawiony przez Boga, że Biskup Rzymski

??gdy mówi ex cathedra - tzn. gdy sprawując urząd pasterza i nauczyciela
wszystkich wiernych??

swą najwyższą apostolską władzą określa zobowiązującą cały Kościół

??naukę w sprawach wiary i moralności??

- dzięki opiece Bożej przyrzeczonej mu w osobie św. Piotra Apostoła posiada
tę nieomylność, jaką Boski Zbawiciel chciał wyposażyć swój Kościół w
definiowaniu nauki wiary i moralności. Toteż takie definicje są niezmienne
same z siebie, a nie na mocy zgody Kościoła.
Jeśli zaś ktoś, co nie daj Boże, odważy się tej naszej definicji
przeciwstawić, niech będzie wyłączony ze społeczności wiernych."

Ten tępy gryzipiórek, co ten ,,list" napisał, nie był w stanie zrozumieć
prostego wpisu w Wikipedii choćby... jak również tyczki i inne kviatki
niekumate.
List ewidentnie od razu trafil do kosza - papież ma od tego sekretarza czy
innego tam, aby mu pierdów byle gryzipiórków, co mają problemy ze sobą,
przed oczy nie podsuwał.

9. Data: 2023-01-04 08:55:05

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.01.2023 o 18:13, XL pisze:

> [...]
>

> Ten tępy gryzipiórek, co ten ,,list" napisał, nie był w stanie zrozumieć
> prostego wpisu w Wikipedii choćby... jak również tyczki i inne kviatki

Zrozumiał. To ty i tobie podobni tego nie rozumieją.

Ten cały wasz kościół jest jaki jest, dlatego upada, dlatego toczy go
rak pedofilii i ochrony pedofilów, bo taką, a nie inną macie naukę w
sprawach wiary i moralności.
Jeden z licznych przykładów:
Skoro określa zobowiązującą cały kościół naukę w sprawach wiary i
moralności, to znaczy, że musiał określić, że trzeba pedofilów we
własnych szeregach chronić.
Bo gdyby nie zobowiązał do ochrony, to by nie chronili.
Gdyby zobowiązał do tępienia, to by tępili. A nie tępili i nie tępią.
I gdyby zobowiązał do tępienia, to nieposłusznych już dawno by z
kościoła wywalił. Karałby i wywalał z kościoła na bieżąco i obecnego
problemu by nie miał. A nie wywalił, lecz ich chronił. I chroni nadal.
Czyli taka właśnie jest obowiązująca w tym waszym kościele "moralność",
bo najszybciej i największe konsekwencje ponoszą ci, którzy ten
pedofilski proceder ujawniają.
O zobowiązaniu do ograbiania biednych i gromadzenia gigantycznego
majątku - wszelkimi metodami - z litości nie wspomnę.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj
Piotr

10. Data: 2023-01-04 09:31:53