List o tolerancji.

11. Data: 2010-04-09 22:31:16

Temat: Re: List o tolerancji.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Apr 2010 00:30:59 +0200, bartez napisał(a):

> [...]
b.googlegroups.com...

> [...]
h.googlegroups.com...

> Rozumem i własnym sumieniem.

To TO się teraz tak nazywa?

12. Data: 2010-04-09 22:35:38

Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

b.googlegroups.com...

h.googlegroups.com...

> To TO się teraz tak nazywa?

Najwyraźniej TO się tak nazywa. A to w czym Ty tkwisz nadan nazywa się fałsz
i obłuda?

Pozdrawiam.

13. Data: 2010-04-09 22:36:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Apr 2010 00:35:38 +0200, bartez napisał(a):

> [...]
h.googlegroups.com...

> Najwyraźniej TO się tak nazywa. A to w czym Ty tkwisz nadan nazywa się fałsz

Widzę, że Twoje nazewnictwo nie sprawia Ci kłopotu, ale mnie także :-)

14. Data: 2010-04-09 22:42:46

Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

b.googlegroups.com...

> Widzę, że Twoje nazewnictwo nie sprawia Ci kłopotu, ale mnie także :-)

I Ty wiesz i ja wiem. O co nam (mi/ci) chodzi ;)

Pozdrawiam.

15. Data: 2010-04-09 22:44:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Apr 2010 00:42:46 +0200, bartez napisał(a):

> I Ty wiesz i ja wiem. O co nam (mi/ci) chodzi ;)

Zdaje się, że ta pewność załatwia Ci wiele spraw w życiu... ale to tylko do
czasu, do czasu, pamiętaj.

16. Data: 2010-04-09 22:47:06

Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdaje się, że ta pewność załatwia Ci wiele spraw w życiu... ale to tylko
> do
> czasu, do czasu, pamiętaj.

Możliwe ale skąd Ty możesz to wiedzieć?

Pozdrawiam.

17. Data: 2010-04-09 23:01:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Apr 2010 00:47:06 +0200, bartez napisał(a):

> Możliwe ale skąd Ty możesz to wiedzieć?
>
> Pozdrawiam.

Wierzę.

18. Data: 2010-04-09 23:09:40

Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wierzę.

Więc będę pamiętał.

Pozdrawiam.

19. Data: 2010-04-10 21:41:06

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bartez napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
h.googlegroups.com...

> Nie wszyscy. Powolli acz nieust?pliwie si? nawracaj?.
>
> Pozdrawiam.
Tak bracie , widzimy jak się nawracają, czyli plugawienie krzyża i
wieszanie go w miejscach publicznych, by pokazać anektację swojego
terenu, narzucanie tym samym wiary. Nienawiść do kobiet, pozbawianie
ich wyboru. Nienawiść do innych wiar i ustanowienie ich jako sekty.
Nienawiść do innych, czyli homoseksulistów, lesbijek itd,.....tak...
widzimy, że faryzeusz faryzeuszem pogania. I nabardziej paradoksalne
jest to, że to się dzieje w imię tego co mówił o miłości.

Nie mów o czymś o czym nie masz zielonego pojęcia. Chyba ,ze lubisz
wychodzić na głupka.

Mt 10,34-42. 11,1
"34 Nie sądźcie, że przyszedłem nieść pokój po ziemi. Nie przyszedłem nieść
pokoju, lecz miecz. 35 Przyszedłem bowiem przeciwstawić syna jego ojcu, a
córkę jej matce, a synową jej teściowej; 36 bo wrogami człowieka mieszkańcy
jego domu. 37 Kto miłuje ojca lub matkę bardziej niż mnie, nie jest mnie
godzien; i kto miłuje syna lub córkę bardziej niż mnie, nie jest mnie
godzien; 38 i kto nie bierze krzyża swego, a idzie za mną, nie jest mnie
godzien. 39 "

Głoszenie ewangelii powoduje napięcia i podziały. Pokojem Jezusa jest pokój
z Bogiem dla każdego kto uwierzy. Pokój Jezusa nie polega na tolerancji zła,
ale na miłości grzeszników szukających przebaczenia.

Krzyżem jest umiejętność ponoszenia społecznego kosztu bycia uczniem Jezusa.
Podczas gdy jedni będą szanowali uczniów Jezusa, inni będą ich ośmieszali,
potępiali i prześladowali.

zx

20. Data: 2010-04-10 22:01:08

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zeusx napisał(a):
> [...]
> Podczas gdy jedni będą szanowali uczniów Jezusa, inni będą ich ośmieszali,

Bzdury tłuku, każde dziecko wie, że pierwsi chrześcijanie nikoga nie
atakowali i szli na śmierć rozrywani przez lwy, bez jednego słowa
nienawiści. Nie wolno im było niczego narzucać, stali się przykładem
bezgranicznej miłości i dlatego ludzie za nimi poszli...a poza tym ty
te wersety czytasz bezpośrednio, a Chrystus przyszedł zburzyć świat by
nastała miłość do człowieka i tak to trzeba czytać, bo ci co im stary
świat odpowiadał cierpieli, że już nie będzie tak jak kiedyś.

Re: Mitologizowanie tej tragedii jest bardzo niebezpieczne
Re: po czym poznać prawdziwego polaka?
Re: Mitologizowanie tej tragedii jest bardzo niebezpieczne
Re: A, B lub C ?
Re: A, B lub C ?